logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۸۲۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج‌رسا؛

ودیعه گذاران حج تمتع به سامانه حج و زیارت مراجعه کنند

ودیعه-گذاران-حج-تمتع-به-سامانه-حج-و-زیارت-مراجعه-کنند
مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: ودیه‌گذاران حج تمتع با مراجعه به سامانه تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع؛ نسبت به درج و ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای و تکمیلی خود اقدام کنند.

ابراهیم احدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: باتوجه به ضروت برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت درخصوص اعزام ودیعه‌گذاران حج تمتع و همچنین ایجاد پل ارتباطی میان این سازمان و ودیعه‌گذاران و اطلاع رسانی‌های مختلف، لازم است تا اطلاعات ودیعه گذاران به روز شود.

وی افزود: کلیه سپرده‌گذاران حج تمتع در اسرع وقت و فارغ از اینکه در چه سالی قصد تشرف به حج را دارند و یا نوبت آنان باشد، با مراجعه به سامانه تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع به آدرس: Reserve.haj.ir نسبت به درج و ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای و تکمیلی خود اقدام نمایند و در پایان کد رهگیری دریافت کنند تا در آینده و پس از مشخص شدن کاروان‌های اعزامی بتوانند با سرعت و سهولت بیشتری نسبت به انتخاب و ثبت نام در کاروان اقدام کنند.

مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: مراجعه به این سامانه و اخذ کد رهگیری صرفا به منظور به‌روزرسانی اطلاعات فردی افراد می‌باشد و تشرف به حج تمتع براساس تعداد ویزای تخصیصی به ایران در هر سال و دعوت از مشمولین تشرف براساس اولويت‌هاي قبوض ثبت نامی و نیز ضوابط کشور میزبان خواهد بود و سازمان حج و زیارت براین اساس نسبت به برنامه‌ریزی، فراخوان و اعزام افراد عمل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: اولویت‌های تشرف و ضوابط اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۲ پس از انجام مذاکرات با کشور عربستان و در زمان مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.

احدی با اشاره به علل تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران در سامانه یادآور شد: افرادی که از سال‌ها قبل ثبت نام کرده‌اند به دلیل اینکه گاها تغییر محل سکونت داده‌اند نیاز است تا اطلاعات محل سکونت، شماره تلفن ثابت و همراه که تغییر یافته‌اند، برای دسترسی راحت سازمان حج و زیارت به ودیعه‌گذران در خصوص اطلاع‌رسانی‌های بعدی اطلاعات جدید را در سامانه بارگذاری کنند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر