logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۷۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرماندار ابهر:

20 درصد واحدهای غیرفعال شهرستان ابهر به چرخه تولید برگشت/ سرمایه در گردش اصلی‌ترین مشکل واحدهای غیرفعال است

20-درصد-واحدهای-غیرفعال-شهرستان-ابهر-به-چرخه-تولید-برگشت-سرمایه-در-گردش-اصلی‌ترین-مشکل-واحدهای-غیرفعال-است

معاون فرماندار ابهر از برگشت 20 درصد از واحدهای غیرفعال شهرستان ابهر به چرخه تولید خبر داد.

نعمت جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت واحدهای تولید شهرستان ابهر اظهار کرد: در حال حاضر نزدیک به 70 درصد واحدهای تولیدی شهرستان ابهر فعال هستند.

وی افزود: از زمان تغییر مدیریت در شهرستان ابهر یعنی در طول 9 ماهه گذشته 20 درصد واحدهای غیرفعال نیز به چرخه تولید برگشته است.

معاون فرماندار ابهر با بیان اینکه 10 از واحدهای تولیدی این شهرستان در آستانه بازگشت به تولید هستند، ابراز کرد: در تلاش هستیم تا این 10 درصد به زودی به چرخه تولید برگشته و به ظرفیت اشتغال شهرستان نیز اضافه شود.

وی با اشاره به اینکه اکثر واحدهای غیرفعال شهرستان ابهر صنایع کوچک هستند، عنوان کرد: اصلی ترین مشکل واحدهای تولیدی غیرفعال سرمایه در گردش است.

جلیلی تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا همه واحدهای تولیدی غیرفعال را با بررسی دقیق مشکلات‌شان در یک بازه زمانی معین به چرخه تولید برگردانیم.

وی با بیان اینکه به دنبال فعال سازی چند واحد بزرگ در شهرستان ابهر وجود دارد، خاطرنشان کرد: واحد چینی هیس و شرکت ابهر بافت( زمینه اشتغالزایی تا 1000 نفر) از جمله این واحدها هستند.

معاون فرماندار ابهر اظهار داشت: تمام تلاش مسئولان شهرستان ابهر در راستای فعالسازی واحدهای تعطیل و نیمه فعال است و در کنار آن طرحهای توسعه و ایجاد واحدهای جدید نیز در دست پیگیری است.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر