logo
امروز : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۷۹۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ماهنشان؛

بومی گزینی یکی از دغدغه‌های شهرستان ماهنشان است

بومی-گزینی-یکی-از-دغدغه‌های-شهرستان-ماهنشان-است
فرماندار ماهنشان گفت: یکی از دغدغه‌هایی که در شهرستان ماهنشان وجود دارد موضوع بومی‌گزینی است، بنابراین نظر ما این است اگر کارشناسی برای شهرستان ماهنشان انتخاب می‌شود آزمون به صورت اختصاصی برای بومیان ماهنشان برگزار شود.

جلیل جزو نقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: یکی از دغدغه‌هایی که در شهرستان ماهنشان وجود دارد موضوع بومی‌گزینی است، بنابراین نظر ما این است اگر کارشناسی برای شهرستان ماهنشان انتخاب می‌شود آزمون به صورت اختصاصی برای بومیان ماهنشان برگزار شود.

وی افزود: شهرستان ماهنشان دارای استعداد ویژه‌ای است و امسال رتبه ۳۵ کنکور انسانی از یکی از روستاهای دور افتاده ماهنشان بوده با این حال اگر بدنه کارشناسی از خود ماهنشان انتخاب شود قطعا مدیر پروری در شهرستان ماهنشان انجام خواهد شد.

فرماندار ماهنشان در ادامه با اشاره به اینکه توپوگرافی برخی از روستاهای شهرستان ماهنشان در مسیل‌ها واقع شده است اما با استفاده از ظرفیت توسعه قانون ششم روستاهای در معرض خطر به ویژه در حوزه سیل شناسایی شدند، گفت: این روستاها به اداره کل بحران استانداری منعکس شده و به ترتیب اعتبارات ویژه‌ای برای این روستاها در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه روستای بلند پرچین ماهنشان یکی از روستاهای در معرض سیل بود، عنوان کرد: مقرر است با اختیاص اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی در حوزه آبخیزداری پروژه‌ای اجرا شود و خطر پذیری کاهش یابد.

جزو نقی تصریح کرد: اقداماتی برای جا‌به‌جایی برخی روستاها انجام گرفته است با این وجود جابه‌جایی روستای سعید کندی نیز در دست اقدام است با این حال سعی شده تا جان و مال روستائیان با اقداماتی حفظ شود و روستائیان کمترین آسیب را در حوادث طبیعی متحمل شوند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر