logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۷۸۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد؛

لزوم خنثی کردن جنگ ترکیبی دشمن توسط مردم/ دشمن در برابر ملت ایران شکست خورده است

لزوم-خنثی-کردن-جنگ-ترکیبی-دشمن-توسط-مردم-دشمن-در-برابر-ملت-ایران-شکست-خورده-است
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اگر بخواهیم ثابت کنیم راه شهدا را ادامه می‌دهیم باید بسیجی وار  شب و روز مثل شهدا خدمت کنیم، گفت: دشمن با جنگ ترکیبی به میدان آمده است، و ما باید این فتنه دشمن را در صحنه های  مختلف خنثی کنیم که الحمدلله دشمن شکست خورده و  ذلیل شده است. 

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰۶شهید کارمند استان و شهدای دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهیدان همیشه زنده اند و شهدا از جان و مال خود گذشتند تا آرامش وامنیت را به ملت ایران هدیه کنند.

وی با بیان اینکه خدواند به شهدا عنایت ویژه‌ای دارد، ابراز کرد: جبهه استکبار جنگ را آغاز کرد و ملت ایران ۸ سال در برابر این دشمان ایستادگی ایستادگی مقاومت کردند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان به دنبال از بین بردن نظام و انقلاب اسلامی بودند، تصریح کرد: شهدا جان خود را در طبق اخلاص تقدیم انقلاب کردند.

 وی با اشاره به رمز پیروزی رزمندگان اسلام، عنوان کرد: دوران دفاع مقدس دورانی سراسر اقتدار و عزت برای ملت ایران بود و رزمندگان اسلام صحنه های عاشورا را تکرار کردند، و رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس عنایت خداوند متعال و در رأس درایت امام راحل(ره) و روحیه عاشورایی،جهادی و ولایتمداری ملت ایران بود.

سردار کرمی با بیان اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس عاشورا را مشق کردند و صحنه های تاریخی را به نمایش گذاشتند، ادامه داد: شهدا تاکید ویژه ای به ولایت مداری عاشورایی، دفاع از انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت در مقابل جبهه استکبار و دشمنان اسلام و پیاده کردن احکام الهی داشتند.

وی با بیان اینکه سیره شهدا برای ما الگو است، ابراز کرد: ملت ایران نیز بیش از ۴۳ سال عاشورایی در مقابل استکبار ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات و امانت شهدا است، تصریح کرد: ملت ایران که مجاهدت های بسیاری کردند و در مقابل دشمنان اسلام ایستادند و مقاومت کردند و امروز شایسته هر نوع خدمت هستند که ما باید به بهترین شکل خدمت و نوکری کنیم.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم ثابت کنیم راه شهدا را ادامه می‌دهیم باید بسیجی وار  شب و روز مثل شهدا خدمت کنیم، خاطر نشان کرد: دشمن با جنگ ترکیبی به میدان آمده است، و ما باید این فتنه دشمن را در صحنه‌های مختلف خنثی کنیم که الحمدلله دشمن شکست خورده و ذلیل شده است. 

سردار کرمی تاکید کرد: رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فرمودند اگر مسئولین نظام  از حمایت، پشتیبانی و تقویت بسیج غفلت کنند به دام دشمنان اسلام می افتند و به آتش قهر الهی دچار خواهند شد. 

وی ادامه داد: بسیج جهان اسلام  به رهبری مقام رهبری (مدظله العالی) در منطقه شکل گرفته است و در کشورهای دیگر پوزه آمریکایی‌ها و صهیونیستی‌ها را به خاک مالیدند و  امروز به برکت شهدا ما در اوج عزت و اقتدار هستیم و باید قدردان باشیم و در مقابل اراده ملت ایران همه مشکلات حل شدنی است و دولت گام‌های بلندی برای حل مشکلات امروزی برداشته شده است.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر