logo
امروز : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۷۷۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وزیر دادگستری تاکید کرد؛

ساخت امکانات رفاهی در کنار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

ساخت-امکانات-رفاهی-در-کنار-پروژه‌های-نهضت-ملی-مسکن-در-زنجان
وزیر دادگستری با تاکید بر ساخت امکانات رفاهی در کنار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان گفت: طبق آنچه گفته شد پیش‌بینی شده مدرسه، پارک، مسجد و... به موقع در کنار این پروژه‌ها ساخته شود.

به گزارش موج رسا; امیرحسین رحیمی صبح امروز در مراسم کلنگ زنی پروژه نهضت ملی مسکن در زنجان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که رئیس جمهور در شعار انتخاباتی خود بر آن تاکید کردند نهضت ملی مسکن بود.

وی با اشاره به شبهه هایی که در خصوص امکان ساخت ۴ میلیون مسکن در کشور مطرح است، ابراز کرد: ساخت این حجم از مسکن در کشور کار سختی است اما وقتی می‌بینیم در جایی مانند زنجان با همت و برنامه‌ریزی و درایت کار ساخت مسکن به پیش می رود اطمینان پیدا می‌کنیم که تا پایان دولت ساخت چهار میلیون مسکن در کشور به پایان می‌رسد.

وزیر دادگستری با اشاره به همدلی بین مسئولان استان، تصریح کرد: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نقش پدری در ایجاد این همدلی در استان دارد.

وی با بیان اینکه برای تملک این زمین ها اگر دادگستری کمک نمی کرد این امر محقق نمی شد، خاطرنشان کرد: اتحاد و برادری خوب است و این اتحاد و برادری است که کار را پیش می‌برد و اختلاف موجب می شود آسیب متوجه مردم شود.

رحیمی با بیان اینکه انسان نیازهای متفاوتی دارد، ادامه داد: مسکن یکی از این نیاز های اساسی است و مسکن حداقل نیاز مردم جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن، افزود: معمولاً در ساخت پروژه‌های بزرگ ساختمان ساخته می‌شود و مردم نیز در آن ها ساکن می‌شوند اما خبری از پارک، مدرسه، مغازه و... وجود ندارد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه طبق آنچه گفته شد پیش‌بینی شده است مدرسه، پارک، مسجد و... به موقع در کنار این پروژه ها ساخته شود که ظاهر امر هم نشان از این دارد، ادامه داد: افرادی که در این واحدهای مسکن ساکن می شوند احساس می‌کنند که به آنها کمک شده است و ما وظیفه داریم اگر کاری را انجام می دهیم آن کار را کامل و تمام انجام دهیم.

وی با بیان اینکه این کار بدون بودجه دولتی و با مولد سازی انجام شده است و این یک کار مهمی است، خاطرنشان کرد: روی تعامل و برادری و همدلی که در استان وجود دارد تاکید می کنم و این همدلی هم‌افزایی ایجاد می کند تا کارها پیش برود.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۳
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱