logo
امروز : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۷۷۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اعلام کرد؛

اختصاص 73 تن برنج، آرد و شکر برای موکب های اربعین

اختصاص-73-تن-برنج،-آرد-و-شکر-برای-موکب-های-اربعین
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در آستانه اربعین حسینی از اختصاص 73 تن برنج، آرد و شکر از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی برای برپایی موکب اربعین حسینی(علیه السلام) خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی با اشاره به تامین کالاهای مورد نیاز زائرین اربعین حسینی(علیه السلام)، اظهار کرد: 73 تن برنج،  آرد و شکر به منظور برپایی آئین‌های عزاداری اربعین حسینی(علیه السلام) و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار ستاد عتبات عالیات، هیئت‌های مذهبی و تکایا قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه این کالاها شامل 41 تن برنج، 30 تن آرد و 2 تن شکر است، ابراز کرد: توزیع اقلام مذکور که برای برپایی مواکب‌های اربعین حسینی(علیه السلام) در کشور عراق در نظر گرفته شده است و با هماهنگی و معرفی نماینده ستاد عتبات عالیات استان زنجان، تحویل خواهد شد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با تأکید بر اینکه طرح عرضه کالاهای مورد نیاز موکب های اربعین حسینی(علیه السلام) برای این ایام گرانقدر، با قیمت دولتی تعیین شده است، خاطرنشان کرد: این کالاها از محل انبارهای ادارات کل غله و خدمات بازرگانی زنجان و کارخانجات آردسازی استان زنجان تأمین شده است.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۳
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱