logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۷۷۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر فرودگاه زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

فرودگاه زنجان آمادگی لازم برای برقراری پرواز‌های زیارت اربعین را دارد

فرودگاه-زنجان-آمادگی-لازم-برای-برقراری-پرواز‌های-زیارت-اربعین-را-دارد-
مدیر فرودگاه زنجان گفت: فرودگاه زنجان آمادگی لازم برای برقراری هر تعداد پروازی که در راستای جا‌به‌جایی زائران در خواست شود را دارد و محدودیتی از این بابت نیست.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فرودگاه زنجان آمادگی لازم برای برقراری هر تعداد پرواز در راستای جا‌به‌جایی زائران که در خواست شود را دارد و محدودیتی از این بابت نیست. در همین راستا بعد از درخواست سازمان مذکور فرودگاه زنجان نیز پیگیر برقراری پرواز از زنجان تا عراق خواهد بود.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه فرودگاه زنجان عملیاتی است و توانایی هر تعداد پرواز با هر تعداد نفر را دارد اما باید متقاضی برای این امر وجود داشته باشد، گفت: متاسفانه همان گونه که در چندین ماه گذشته شاهد هستیم استقبال چندانی برای پرواز از زنجان نیست از سویی دیگر شرکت هواپیمایی نیز در برقراری پرواز‌ها بدقولی کرد و امکان پرواز از زنجان تا مشهد دیگر میسر نشد.

وی در خصوص قیمت بلیت هواپیما و جابه جایی هوایی زائران اربعین عنوان کرد: برای این امر قیمت مصوب در کشور تعیین شده است، اما بلیت مسیر مشهد تا بغداد دارای قیمت بالاتری است با این حال شرکت‌های هواپیمایی اجازه قیمت‌گذاری ندارد و با همان قیمت مصوب اقدام به جابه‌جایی مسافران خواهند کرد.

قاسمی با اشاره به اینکه تعداد پرواز‌های فعال در کشور تقریبا نسبت به سال‌های قبل بسیار پایین است، بیان کرد: ضمن پیگیری‌های مکرر برای برقراری پرواز با هواپیمایی با ظرفیت پایین از استان به مشهد اما شرکت هواپیمایی نبود هواپیما را هر بار مطرح می‌کند. با این حال مسئولان با رده استانی می‌توانند با ارتباط‌گیری با مسئولان کشوری این هواپیما را در استان برقرار کنند.

وی با اشاره به اینکه گاها اعلام می‌شود که استان زنجان نتوانست پرواز را برقرار نگه دارد، گفت: نمی‌توان از شرکت هواپیمایی این انتظار را داشت که دچار ضرر و زیان شود اما پرواز را همچنان حفظ نماید، بدقولی‌هایی که ایجاد می‌شود از طریق شرکت‌های پروازی است و فرودگاه زنجان دخالتی در آن ندارد و علی‌رغم همه تلاش‌ مسئولان گاها نتیجه‌ای برای برقراری پرواز‌ها حاصل نمی‌شود./ب

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر