logo
امروز : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۷۷۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون وزیر آموزش و پرورش:

کتاب های درسی امسال تغییر جدی ندارد/ تامین مقوای جلد کتب درسی توسط شرکت راشاکاسپین

کتاب-های-درسی-امسال-تغییر-جدی-ندارد-تامین-مقوای-جلد-کتب-درسی-توسط-شرکت-راشاکاسپین
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کتاب های درسی از ماه ها قبل به چاپ سپرده شده است، گفت: کتاب های درسی امسال تغییر جدی ندارد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام علی لطیفی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان با بیان اینکه آموزش و پرورش سالانه حدود ۴ هزار و ۳۰۰ تن مقوا برای جلد کتاب های درسی نیاز دارد، اظهار کرد: هر ساله مناقصه ای برای تامین مقوای کتاب های درسی در کشور برگزار می شد اما متاسفانه هیچ شرکت داخلی سابقه شرکت در این مناقصه را ندارد.

وی با اشاره به اینکه مقوای کتاب درسی در سالهای گذشته از خارج از کشور تامین می شد، ابراز کرد: امسال شرکت راشا کاسپین در مناقصه شرکت کرد و اعلام کرد توان تولید و تامین مقوای کتاب درسی را دارد.
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رویکرد آموزش و پرورش حمایت از تولید داخلی است، تصریح کرد: نمونه مقوای شرکت راشا کاسپین تست شد و تفاهم نامه تامین مقوای جلد کتاب های درسی با این شرکت امضا شد.
وی با بیان اینکه وابستگی ما به خارج از کشور در خصوص تامین مقوای جلد کتاب درسی به صورت صددرصد رفع شده است، عنوان کرد: در تولید مقوای جلد کتاب درسی به خودکفایی رسیده‌ایم.
لطیفی با بیان اینکه کتاب های درسی از ماه ها قبل به چاپ سپرده شده است، خاطرنشان کرد: کتاب های درسی امسال تغییر جدی ندارد.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۳
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱