logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۷۷۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان زنجان خبر داد؛

حضور 188 دانشجو در طرح توانمند سازی فعالان دانشجویی استان زنجان

حضور-188-دانشجو-در-طرح-توانمند-سازی-فعالان-دانشجویی-استان-زنجان
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان زنجان گفت: ۱۸۸ نفر ار فعالان فرهنگی در دانشگاه ها از تشکل های مختلف در این طرح شرکت می کنند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام عنایت الله شامی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص طرح توانمند سازی فعالان فرهنگی سیاسی و اجتماعی دانشجویان استان زنجان با بیان اینکه در آیات قرآن تاکید زیادی بر علم و دانش شده است، اظهار کرد: علم و دانش یکی از شاخصه های مهم اسلام است و شرط مکان و زمان در آن لحاظ نشده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها مرکز تحصیل علم است و آن‌چه در دانشگاه ها مهم است در کنار علم و دانش به دین تاکید شده است، ابراز کرد: علم و دین باهم اند و مانند دوبال برای انسان هستند وقتی از هم جدا شوند موجب آتش می شوند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان زنجان با بیان اینکه جدایی علم و دین ناشی از نبود معرفت در بین اهل دین است، افزود: نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها به دنبال کنار هم قرار دادن علم و دین بوده و در این کار نیز موفق بوده است.

وی با بیان اینکه علم و معرفت در کنار هم موجب شکوفایی علم در دانشگاه ها و جامعه شده است، تصریح کرد: نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه به ارتقاع معنویت در کنار تحصیل نیز می پردازد.

شامی با اینکه دانشجویان می‌تواند بین حاکمیت و مردم ارتباط ایجاد کنند، عنوان کرد: دانشجویان می توانند دغدغه‌های مردم را به حاکمیت منتقل کنند.

وی با بیان اینکه در زمان کرونا متاسفانه دانشجویان ۴ ترم به صورت مجازی تحصیل کرده اند و ارتباط خاصی با دانشگاه‌ها نداشته‌اند، ادامه داد: نهاد برای پر کردن این خلا تصمیم گرفت فعالان فرهنگی را درکنار هم جمع کند.

وی با بیان اینکه آشنایی دانشجویان با دانشگاه و همگرایی فعالان دانشجویی از اهداف این طرح است، افزود: ۱۸۸ نفر ار فعالان فرهنگی در دانشگاه‌ها از تشکل‌های متخلف در این طرح شرکت می‌کنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه یکی ديگر از اهداف این طرح ایجاد همدلی و همگرایی در بین دانشجویان است، خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه دانشجویان با دانشگاه ارتباط خاصی نداشتند و برای ایجاد ارتباط دانشجویان با دانشگاه‌ها این طرح اجرا می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر