logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۷۶۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم_ارتجاع هم شکست خواهد خورد

اگر-جریان-تحریف-شکست-بخورد-جریان-تحریم-ارتجاع-هم-شکست-خواهد-خورد
دشمن در اثر گذاری این حربه رسانه ای به ناامیدی برسد و در جمع بندی های خود تاثیر گذاری روانی روی ملت ایران را بی فایده ببیند، ساختار تحریم ها نیز خود به خود فرو خواهد پاشید.

به گزارش موج رسا; "ریچارد نفیو" معمار تحریم های ضد ایرانی در کتاب "هنر تحریم ها"ی خود _Art of Scanctions_ از ساز و کار تحریم های آمریکا پرده بر می دارد و می گوید تحریم های اقتصادی تنها جزئی از ساختار تحریم ها هستند و برای اثر گذاری و تحمیل "درد حداکثری" و شکستن مقاومت حریف باید مجموعه ای از عوامل مختلف را در نظر گرفت و در کنار هم چید و این همان هنر کشور تحریم کننده است.

او می گوید: "همزمان با اعمال تحریمها، آمریكا توانایي شركتها و دولت این كشور براي فروش فناوريهاي مخابراتي به ایران را افزایش داد تا به عموم مردم ایران كمك كند درک درست تری از تبعات سخت ایجاد شده براي اقتصاد كشورشان داشته باشند"!
دسترسی به اینترنت یکی از عوامل کمک کننده به اثر پذیری تحریم ها معرفی شده و آمریکا نه تنها تحریمی در این حوزه اتخاذ نکرده بلکه در گسترش سراسری آن در کشور نقش شایانی داشته است. چرا که به ایرانی ها کمک خواهد کرد! درک درستی از تبعات تحریم و شرایط سخت اقتصادی خود داشته باشند و تسلیم را بر مقاومت ترجیح دهند!
آمریکایی ها به این درک رسیده اند که بدون استفاده ابزار تبلیغاتی و صرفا با ابزار تحریم، قادر به تسلیم ملت مقاوم ایران نخواهند بود و اساسا خود تحریم ها به عنوان ابزاری برای جنگ رسانه ای دشمن قرار گرفته است. یعنی اگر دشمن در اثر گذاری این حربه رسانه ای به ناامیدی برسد و در جمع بندی های خود تاثیر گذاری روانی روی ملت ایران را بی فایده ببیند، ساختار تحریم ها نیز خود به خود فرو خواهد پاشید.
حسین باکند

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر