logo
امروز : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۷۴۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان:

پوشش اینترنت در شهرستان ماهنشان به ۶۹ درصد رسید

پوشش-اینترنت-در-شهرستان-ماهنشان-به-۶۹-درصد-رسید-
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: با توسعه اینترنت در ۴۰ روستای شهرستان ماهنشان تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار بهره‌مند از اینترنت از ۲۷ درصد در سال ۹۸ به ۶۹ درصد در حال حاضر رسیده است.

حامد سرائی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در طول سه سال گذشته ۱۵۵ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان زنجان از اینترنت بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۵ روستای بالای ۲۰ خانوار استان همچنان محروم از اینترنت هستند، افزود: طبق با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۱ این روستاها از دسترسی به اینترنت بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان در ارتباط با شهرستان ماهنشان عنوان کرد: در طول سه سال گذشته پوشش ارتباطات و اینترنت در مناطق شهری و روستایی شهرستان ماهنشان نیز قابل توجه شده است.

وی خاطر‌نشان کرد: با توسعه اینترنت در ۴۰ روستای شهرستان ماهنشان تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار بهره‌مند از اینترنت از ۲۷ درصد در سال ۹۸ به ۶۹ درصد در حال حاضر رسیده است.

سرائی گفت: شهرستان ماهنشان با توجه به شرایط جغرافیایی به لحاظ ارتباطی و اینترنتی از متوسط کشوری پایین‌تر است با این حال لازم است اجرای پروژه‌های ارتباطی و اینترنتی در این شهرستان تسریع شود.

سرائی عنوان کرد: هم اکنون در شهرستان ماهنشان چند روستای بالای ۲۰ خانوار فاقد اینترنت است که با تعریف پروژه‌های مربوطه و ابلاغ آنها به اپراتورهای تلفن همراه، در تلاش هستیم تا پایان سال ۱۴۰۱ این روستاها نیز از اینترنت بهره‌مند شوند./ب

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۳
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱