logo
امروز : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۷۳۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور منابع آب شهرستان زنجان خبر داد؛

توقیف ۶ دستگاه حفاری غیرمجاز چاه در شهرستان زنجان

توقیف-۶-دستگاه-حفاری-غیرمجاز-چاه-در-شهرستان-زنجان
مدیر امور منابع آب زنجان گفت: ۶ دستگاه حفاری غیرمجاز چاه در اراضی روستاهای گمش آباد، بلوک و سلطان آباد شهرستان زنجان و همچنین روستای ارجین شهرستان سلطانیه که در حال حفاری غیرمجاز بودند توقیف شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی شرکت آب‌منطقه‌ای زنجان، کریم خدایی با اشاره به توقیف شش دستگاه حفاری غیرمجاز چاه در محدوده عملکرد امور منابع آب زنجان اظهار داشت: این اقدامات در راستای حفاظت و صیانت از منابع آبی و برخورد با متخلفین، با تلاش همکاران این امور، گروه‌های گشت و بازرسی و با هماهنگی مقامات قضایی و همکاری نیروی انتظامی انجام شد.

وی افزود: این شش دستگاه حفاری غیرمجاز چاه در اراضی روستاهای گمش آباد، بلوک و سلطان آباد شهرستان زنجان و همچنین روستای ارجین شهرستان سلطانیه که در حال حفاری غیرمجاز بودند توقیف شد.

مدیر امور منابع آب زنجان گفت: در راستای طرح سازگاری با کم آبی و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی هرگونه عملیات غیرمجاز اعم از حفاری چاه غیرمجاز و بهره‌برداری غیرقانونی از منابع زیرزمینی ممنوع بوده و در صورت مشاهده ضمن توقیف آلات و ادوات، متخلفین به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

خدایی با اشاره به آغاز عملیات آزادسازی و لایروبی رودخانه فصلی نقطه‌بندی در محدوده شهرستان زنجان گفت: از آنجایی که امور منابع آب زنجان برابر اخطاریه‌های قبلی صادره برنامه لایروبی و آزادسازی رودخانه فصلی نقطه بندی را دارد، لازم است صاحبان اراضی مربوطه در اسرع وقت جهت تعیین تکلیف اراضی واقع در بستر این رودخانه به امور منابع آب زنجان مراجعه نمایند./ب

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر