logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۷۳۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان:

مشکلات حقوقی پیست موتورسواری از طریق شهرداری و شورای شهر قابل حل است

مشکلات-حقوقی-پیست-موتورسواری-از-طریق-شهرداری-و-شورای-شهر-قابل-حل-است
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان با بیان اینکه این پیست موتورسواری زنجان دچار مشکلات حقوقی است، گفت: مشکلات این پیست از طریق شهرداری و شورای شهر قابل حل است و این دو دستگاه باید برای حل مشکلات آن ورود کنند.

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به غیر فعال بودن پیست موتور سواری زنجان، اظهار کرد: پیست موتورسواری زنجان متعلق به شهرداری است و شهرداری در آنجا سرمایه‌گذاری کرده و بهره بردار آن است.

وی با بیان اینکه این پیست دچار مشکلات حقوقی است، ابراز کرد: مشکلات این پیست از طریق شهرداری و شورای شهر قابل حل است و این دو دستگاه باید برای حل مشکلات آن ورود کنند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان بیان کرد: ما از شهرداری می‌خواهیم که این فرصت را در اختیار ورزشکاران و ورزش موتورسواری استان قرار دهد تا مردم از این پیست بتوانند استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در صورت نبود پیست ورزشکاران و موتورسواران در آفرود ها، مراتع و دشت ها اقدام به موتورسواری می‌کنند، عنوان کرد: این کار موتورسواران و ورزشکاران موجب تخریب محیط زیست می شود.

امانی با بیان اینکه عدم حضور ورزشکاران در پیست عوارض متعددی دارد، ادامه داد: در صورتی که اگر ورزشکاران بتوانند از پیست موتور سواری شهرداری استفاده کنند هم محیط زیست آسیب نمی‌بیند، هم عوارض این کار قابل کنترل است و هم اوقات فراغت ورزشکاران پر می‌شود.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر