logo
امروز : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۶۷۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد؛

پیش‌بینی افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان/ تعطیلات زنجان بدون تصادف منجر به فوت

پیش‌بینی-افزایش-حجم-ترافیک-در-محورهای-مواصلاتی-استان-زنجان-تعطیلات-زنجان-بدون-تصادف-منجر-به-فوت
جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه حجم ترافیک در محور های مواصلاتی استان زنجان نسبت به روزهای قبل کاهش داشته است، گفت: پیش‌بینی می‌شود امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای زنجان_ قزوین و زنجان_ تبریز باشیم.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان نسبت به روزهای قبل کاهش داشته است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای زنجان_ قزوین و زنجان_ تبریز باشیم.

جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به میزان تصادفات منجر به فوت در محورهای نوصلاتی استان زنجان، ابراز کرد: در زمان تعطیلات اخیر تصادفات منجر به فوت در استان زنجان وجود نداشت.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امروز نیز در محور‌های مواصلاتی استان زنجان شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان خواهیم بود.

مینا خانی با تأکید بر اینکه رانندگان به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند، عنوان کرد: رانندگان حتماً در محل مناسب توقف و استراحت کنند.

وی با اشاره به گرم بودن هوا، عنوان کرد: با توجه به افزایش دما خستگی و خواب آلودگی در رانندگان بیشتر رخ می دهد که رانندگان حتماً باید استراحت را در دستور کار خود قرار دهند.

جانشین پلیس‌راه استان زنجان با تاکید بر استفاده کمربند ایمنی توسط تمامی سرنشینان به خصوص سرنشینان صندلی عقب، ادامه داد: در واژگونی خودروها سرنشینان صندلی عقب که از کمربند ایمنی استفاده نکرده بودند و بیشترین آسیب را میبینند لذا تاکید می‌شود سرنشینان صندلی عقب حتماً از کمربند ایمنی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان حتماً به رعایت سرعت مطمئنه توجه کنند، ابراز کرد: رانندگان از انجام تخلفاتی مانند انحراف به چپ، سرعت غیرمجاز، سبقت مجاز، استفاده از تلفن همراه و یا هر آن چیزی که توجه راننده را نسبت به رانندگی کاهش می‌دهد خودداری کنند.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر