logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۶۷۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان زنجان در گفت و گو با موج رسا،

راهیابی بسکتبالیست‌های زنجانی به مسابقات جهانی

راهیابی-بسکتبالیست‌های-زنجانی-به-مسابقات-جهانی
دبیر هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان زنجان گفت: بسکتبالیست‌های زنجانی به مسابقات جهانی هانگژو چین راه پیدا کردند.

رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به مدال‌آوری تیم بسکتبال نشسته بانوان و آقایان ایران در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه و انتخابی مسابقات جهانی، اظهار کرد: از استان زنجان در تیم بانوان دو ورزشکار و یک مربی و در تیم آقایان یک ورزشکار در این مسابقات حضور داشت.

وی با بیان اینکه محسن بیگدلی ورزشکار زنجانی در تیم آقایان بسکتبال با ویلچر ایران در این مسابقات حضور داشت، ابراز کرد: سحر حیدری و رقیه امیری به‌عنوان ورزشکار و آذر معین پور به‌عنوان مربی در این رویداد ورزشی حضور داشت.

دبیر هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان زنجان با بیان اینکه تیم بسکتبال با ویلچر ایران توانست در این رویداد ورزشی جایگاه دوم را کسب کند، تصریح کرد: تیم بسکتبال با ویلچر بانوان ایران توانست مقام سوم را در این رویداد ورزشی به دست آورد.

وی با بیان اینکه سه تیم برتر این رویداد ورزشی به مسابقات جهانی دعوت خواهند شد، عنوان کرد: تیم بانوان و آقایان بسکتبال با ویلچر ایران توانستند سهمیه مسابقات جهانی هانگژو چین را کسب کنند.

محمدی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی لیگ دسته یک والیبال نشسته تیرماه برگزار خواهد شد، ادامه داد: احتمال میزبانی استان زنجان در این رویداد ورزشی وجود دارد.

 وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشوری دومیدانی در رده سنی جوانان در تیرماه برگزار می‌شود، افزود: انتخابی تیم ملی رکوردگیری تیراندازی ایران تیرماه برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان زنجان با بیان اینکه حدود ۳۰۰ ورزشکار عضو این هیئت ورزشی هستند، ابراز کرد: ۴۰ تا ۴۵ ورزشکار از این هیئت سابقه مدال‌آوری در رویدادهای ورزشی بین‌المللی را دارند.

بیگدلی

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر