logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۶۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

طرح سوال از رئیس جمهور با 132 امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد

طرح-سوال-از-رئیس-جمهور-با-132-امضا-تقدیم-هیئت-رئیسه-مجلس-شد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس از تقدیم طرح سوال از رئیس جمهور با 132 امضا به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور در رابطه با موسسات مالی و اعتباری اظهار کرد: سوال از  رئیس جمهور امروز با 132 امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.

وی با بیان اینکه از هر سه طیف مجلس سوال از رئیس جمهور را امضا کرده‌اند، ابراز کرد: طرح سوال از رئیس جمهور به هیچ وجه سیاسی نبوده و از هر سه طیف مجلس در جمع امضا کنندگان هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: علاوه بر مستقلین و اصولگرایان برخی از اعضای لیست امید نیز جزو امضا کنندگان هستند.

وی گفت: هیچ خواسته سیاسی و جناحی پشت طرح سوال از رئیس جمهور نیست و تنها یک خواسته عمومی و ملی مطرح است و امیدواریم دولت با توجه به وضعیت موجود توجه جدی نسبت به این قضیه داشته باشد.

وقف‌چی با بیان اینکه اعتماد ملی نسبت به مجموعه‌های بزرگترین سرمایه یک کشور است، خاطرنشان کرد: دولت باید به دنبال جلب اعتماد مردم و جذب سرمایه‌ها باشد تا اقتصاد کشور رونق بگیرد.

وی بیان کرد: قرار بود معاون پارلمانی رئیس جمهور یک جلسه با آقایان طیب نیا و سیف هماهنگ کند که این اتفاق نیفتاد و اکنون نیز مجلس آمادگی دارد برای احقاق حقوق سپرده گذاران جلساتی را برای حل مشکل با این مسئولان دولتی داشته باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم اظهار داشت: ما به دنبال تنش و مسائل حاشیه‌ای در کشور نیستیم و تلاش می‌کنیم از مسائل تفرقه برانگیز جلوگیری کنیم.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر