logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۶۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در گفت‌وگو با موج رسا مطرح شد

مهدی سهرابی به پیشگامان کویر یزد می‌پیوندد/ ناگفته‌های دوچرخه‌سوار زنجانی از اتفاقات المپیک ریو/ دیگر به گذشته فکر نمی‌کنم

مهدی-سهرابی-به-پیشگامان-کویر-یزد-می‌پیوندد-ناگفته‌های-دوچرخه‌سوار-زنجانی-از-اتفاقات-المپیک-ریو-دیگر-به-گذشته-فکر-نمی‌کنم

مهدی سهرابی دوچرخه سوار ارزنده استان زنجان با اشاره به اتفاقات المپیک ریو گفت: برخی افراد که مانع حضورم در المپیک شدند امروز هیچ کدام در فدراسیون حضور ندارند.

مهدی سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور اظهار کرد: روز گذشته در بخش جاده مسابقات برگزار شد، این مسابقات در تمامی کشورها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: مسابقات جاده در کل دنیا در به طور تقریبی در همین ماه برگزار می‌شود تا فدراسیون جهانی امتیازات را اعلام کند، در ایران نیز این مسابقات برگزار شد و بنده توانستیم به مقام نخست دست یابم.

قهرمان دوچرخه سواری استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته نیز در مسابقات جاده قهرمان شدم ابراز کرد: سطح مسابقات امسال بسیار بالا بود و تمامی ملی پوشان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه رقابتهای جاده دارای امتیاز جهانی بوده و از حساسیت بالایی در بین ورزشکاران، تیم ملی و باشگاه‌ها برخوردار است، خاطرنشان کرد: برای کسب این نتیجه کل تیم از جمله مربی ، سرپرست و خود دوچرخه سواران همه دست به دست هم داده و تلاش کردیم.

سهرابی با اشاره به اینکه یکی از رکابزنان استان زنجان نیز توانست در مسابقات جاده به مقام چهارم دست یابد، خاطرنشان کرد: تیم زنجان در بخش استقامت در صدر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با وجود کسب بهترین نتایج در انتخابی‌ها به دلیل بی مهری‌ها از حضور در المپیک بازماندم، تصریح کرد: دیگر هیچ موقع به گذشته فکر نمی‌کنم و برای آینده برنامه‌ریزی خواهم کرد.

قهرمان دوچرخه سواری استان زنجان بیان کرد: برخی در آن زمان در فدراسیون حضور داشتند که باعث و بانی این نوع اقدامات بودند، مانند مدیر تیمهای ملی که مربی تیم هم بود و خوشبختانه همه آنها امروز تغییر کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دبیر فدراسیون نیز تغییر کرده است، اظهار داشت: امروز افراد مثبتی جایگزین این افراد شده‌اند و کارها نیز با روند خوبی پیش می‌رود و وضعیت از این نیز بهتر خواهد شد.

سهرابی با بیان اینکه برخی افراد فاسد سبب بروز اتفاقات المپیک ‌شدند، عنوان کرد: تیم زنجان اکنون بهترین نتیجه را در مسابقات قهرمانی کشور کسب کرده است در حالی بهترین تیمهای باشگاهی آسیا مانند پیشگامان کویر یزد و شهرداری تبریز نیز حضور داشتند.

وی با اشاره به پایان مسابقات تایم تریل گفت: اصل مسابقات استقامت بوده و امتیاز تایم تریل نسبت به جاده کمتر است و جایگاه استقامت در کل کشور قابل مقایسه با تایم تریل نیست.

قهرمان دوچرخه سواری استان زنجان گفت: نفر اول مسابقات استقامت جاده در هر کشور در تمام مسابقات بین المللی پیراهن خاص کشورش را بر تن می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات کاپ آسیایی ژاپن را در پیش رو داریم، عنوان کرد: 13 تا 19 تیر ماه در قالب تیم ملی در کاپ آسیایی ژاپن حاضر خواهیم شد، این مسابقات در پیست برگزار خواهد شد.

سهرابی بیان کرد: علاوه بر مسابقات ژاپن مسابقات قهرمانی آسیا 2017 در بخش در پیست و جاده، مسابقات بازیهای آسیایی داخل سالن ترکمنستان و کاپ‌های آسیایی را در پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه به احتمال فروان با باشگاه پیشگامان کویر یزد قرارداد امضا کنم، افزود: برای سال 2017 در خدمت این باشگاه خواهم بود تا با این تیم در تورنمنت‌های آسیایی و اروپایی شرکت کنیم.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴