logo
امروز : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۶۱۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

منویات رهبر انقلاب در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن مورد تاکید مبلغان زنجانی است/ استقرار 700 مبلغ در نقاط مختلف استان زنجان

منویات-رهبر-انقلاب-در-مقابله-با-جنگ-ترکیبی-دشمن-مورد-تاکید-مبلغان-زنجانی-است-استقرار-700-مبلغ-در-نقاط-مختلف-استان-زنجان
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مجموع نیازهای زیست بوم منطقه، منویات و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و آسیب‌های اجتماعی مورد نظر و تاکید معظم له در قالب پیام و محتوا تهیه شده و جهت تبلیغ در ماه مبارک رمضان در اختیار مبلغان قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام فیروزعلی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص تعداد مبلغان اعزامی به مناطق استان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: آمار مبلغان هنوز تکمیل نشده چرا که مبلغان برخی شهرستان‌ها معمولاً بعد از نیمه ماه مبارک رمضان مستقر می‌شوند.

وی افزود: تاکنون حدود 700 مبلغ در نقاط شهری و روستایی استان زنجان جابه‌جا شده و اقدام به تبلیغ می‌کنند.

حجت‌الاسلام خسروی خاطرنشان کرد: مجموع نیازهای زیست بوم منطقه، منویات و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و آسیب‌های اجتماعی مورد نظر و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در قالب پیام و محتوایی که تهیه شده در اختیار مبلغان قرار گرفته است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جلسات تبیینی مبلغان نیز در آستانه ماه مبارک رمضان به‌صورت گردهمایی و با حضور اساتید و ائمه جمعه برگزار و سرفصل‌های یک ماهه مبلغان اعزامی در این گردهمایی تبیین شد.

وی با بیان اینکه برنامه تبیینی برخی مبلغان که در دسترس نبودند نیز به‌صورت پیام ارسال شد، خاطرنشان کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود حدود یک هزار مبلّغ در سطح استان زنجان در ماه مبارک رمضان تبلیغ کنند که تاکنون حدود 700 مبلّغ، مستقر شده‌اند و بقیه نیز در برنامه قرار دارد.

حجت‌الاسلام خسروی با بیان اینکه تعداد 480 نفر از این مبلّغان، بومی بوده و ساکن زنجان هستند، اظهار داشت: سایر مبلغان نیز از دفتر تبلیغات قم به زنجان اعزام شده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به ویژه‌برنامه‌های جانبی در کنار تبلیغ ماه مبارک رمضان گفت: 80 روحانی در نقاط روستایی استان، مستقر هستند و حمایت از اقشار کم‌درآمد، ترویج افطاری ساده، تلاوت و تفسیر روزانه قرآن کریم، ویژه‌برنامه‌های ولادت امام حسن(ع)، شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع) از جمله برنامه‌هایی است که جا افتاده و پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به حضور 4 مبلغ تخصصی از قم در دهه اول ماه مبارک رمضان به دعوت مدارس در زنجان اظهار داشت: این مبلغان نیز به عنوان سخنران به مدارس زنجان دعوت شده بودند که بیشتر در حوزه تبیین فرمایشات رهبر انقلاب برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن سخنرانی کردند که هم با استقبال خوبی مواجه شد و هم خروجی خوبی داشت که برای دهه دوم و سوم نیز درخواست کرده‌اند و در حال رایزنی برای این موضوع هستیم.// آ

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۱
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳