logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۶۱۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت تکواندو استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد،

حضور تیم ملی عراق در استان زنجان برای ارتقای آمادگی تکواندوکاران عراقی/ راهیابی 3 تکواند کار زنجانی به اردوی تیم ملی

حضور-تیم-ملی-عراق-در-استان-زنجان-برای-ارتقای-آمادگی-تکواندوکاران-عراقی-راهیابی-3-تکواند-کار-زنجانی-به-اردوی-تیم-ملی
رئیس هیئت تکواندو استان زنجان گفت: تیم ملی تکواندو عراق در رده سنی نونهالان و نوجوانان شب گذشته وارد استان زنجان شد و تا یکم اردیبهشت در استان زنجان مستقر خواهند بود.

علی سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ورود تیم ملی تکواندو عراق به استان زنجان، اظهار کرد: تیم ملی تکواندو عراق در رده سنی نونهالان و نوجوانان شب گذشته وارد استان زنجان شد و تا یکم اردیبهشت در استان زنجان خواهند بود.

وی با اشاره به تعداد ورزشکاران عراقی حاضر در این اردو، ابراز کرد: 30 نفر از تکواندو کاران عراقی در قالب این اردو به استان زنجان وارد شده‌اند.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با بیان اینکه تیم ملی تکواندو عراق یک ماه در کشور ایران حضور دارد، تصریح کرد: طبق تفاهم کمیته ملی تکواندو ایران با کمیته ملی تکواندو عراق در طول مدت اقامت در کشور ایران در 4 استان با تیم‌های منتخب آن استان‌ها مسابقه خواهند داد.

وی با اشاره به استان‌های منتخب برای میزبانی تیم ملی عراق، عنوان کرد: استان‌های گیلان، زنجان، همدان و کرمانشاه برای میزبانی این تیم انتخاب شده‌اند.

سپهری با بیان اینکه روز پنج‌شنبه یک مسابقه دوستانه بین تیم ملی عراق و تیم منتخب استان زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: تیم ملی عراق باهدف ارتقا آمادگی ورزشکاران خود برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی وارد کشور ایران شده است چرا که ایران یکی از قطب‌های تکواندو و جهان است.

وی با بیان اینکه قرار است تیم ملی تکواندو عراق با تیم‌های منتخب این استان‌ها تمرین و مسابقات دوستانه برگزار کنند، افزود: دکتر احمد قاسم نایب‌رئیس فدراسیون تکواندو عراق به‌عنوان سرپرست و محمدرضا یاری سرمربی ایرانی به همراه ۲ تن از مربیان عراقی، این تیم را هدایت می‌کنند.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با بیان اینکه بازیکنان عراقی جوان و کم‌تجربه هستند، ابراز کرد: یاری به‌منظور ارتقای سطح شاگردانش اقدام به برگزاری اردوی مشترک با هوگوپوشان ایرانی کرده است.

وی بیان کرد: در سال جاری، رقابت‌های قهرمانی جهان در بخش نونهالان و نوجوانان در کشور بلغارستان و مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مغولستان برگزار خواهد شد و این اردو به‌منظور آمادگی هرچه‌تمام‌تر شاگردان یاری برنامه‌ریزی‌شده است.

سپهری با اشاره به راهیابی 3 تکواندوکار زنجانی به اردوی تیم ملی، عنوان کرد: امیر سینا بختیاری، سیاوش بیات و نگار عزیزی به اردوی تیم ملی راه‌یافته‌اند.

وی با اشاره به رویدادهای ورزشی در سال 1401، خاطرنشان کرد: المپیک آسیایی در چین، قهرمانی جهان در مکزیک، همبستگی کشورهای اسلامی، گرند پری ترکیه و ... از جمله رویدادهایی است که امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر