logo
امروز : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۶۰۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا،

زمان تخلیه بار ترافیکی در زنجان کاهش پیدا کرده است/ کاهش آمار تصادفات در سال جاری

زمان-تخلیه-بار-ترافیکی-در-زنجان-کاهش-پیدا-کرده-است-کاهش-آمار-تصادفات-در-سال-جاری
رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با اشاره به کاهش بار ترافیکی در شهر زنجان، گفت: ترافیکی شهر زنجان نسبت به روزهای گذشته کاهش پیدا کرده است اما هنوز ترافیک در شهر وجود دارد.

مرتضی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بار ترافیکی شهر زنجان، اظهار کرد: در خصوص بازگشایی مدارس ممنوعیت تردد برای وسایل نقلیه در شهر زنجان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه فقط تردد تریلرها از سمت میدان بسیج به کمربندی شمالی ممنوع است، ابراز کرد: برای جلوگیری از افزایش بار ترافیک در کمربندی شمالی از ورود تریلرها به این محور به جد جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان بیان کرد: تریلرهایی که حامل بار هستند و محل تخلیه بار این تریلرها در شهرک‌های اقماری است و باید در کمربندی شمالی تردد کنند، ملزم به اخذ مجوزهای لازم هستند.

وی با اشاره به کاهش بار ترافیکی در شهر زنجان، عنوان کرد: ترافیکی شهر زنجان نسبت به روزهای گذشته کاهش پیدا کرده است اما هنوز ترافیک در شهر وجود دارد.

محمدی با بیان اینکه در روزهای گذشته تخلیه بار ترافیکی شهر زنجان در بعدازظهرها تا ساعت ۱۵ ادامه داشت، افزود: با اقدامات انجام شده تخلیه بار ترافیکی شهر زنجان با کاهش ۴۵ دقیقه‌ای به ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه رسیده است.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته تخلیه بار ترافیکی شهر زنجان تا ساعت ۸ و ۱۰ دقیقه ادامه داشت، خاطرنشان کرد: تخلیه بار ترافیکی شهر زنجان با کاهش 15 الی 20 دقیقه‌ای در صبح به ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه رسیده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با بیان اینکه امروز تخلیه بار ترافیکی تمامی معابر زنجان به‌استثنای خیابان بلوار دانشجو و تقاطع پلیس در ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه انجام شده است، ابراز کرد: تخلیه بار ترافیکی در بلوار دانشجو و تقاطع پلیس تا ساعت ۸ و ۱۰ دقیقه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با رعایت مقررات راهنمایی‌ورانندگی از طرف رانندگان و عابران پیاده در زنجان آمار تصادفات از نظر تصادفات منجر به فوت، تصادفات جرحی و تصادفات خسارتی از ابتدای سال تا به امروز کاهشی است، تاکید کرد: امیدواریم با رعایت مقررات راهنمایی‌ورانندگی از طرف رانندگان و عابران پیاده آمار تصادفات تا پایان سال کاهشی باشد.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۲
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۱
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲