logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۵۹۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

علت تاخیر صدور کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی عدم تولید کارت بود/ ترافیک صدور کارت هوشمند سوخت به حداقل می‌رسد

علت-تاخیر-صدور-کارت-هوشمند-سوخت-خودروهای-شخصی-عدم-تولید-کارت-بود-ترافیک-صدور-کارت-هوشمند-سوخت-به-حداقل-می‌رسد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته عدم تولید کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی سبب ازدحام متقاضیان دریافت این کارت‌ها شد، گفت: تا یک ماه آینده این ترافیک به حداقل می‌رسد.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کارت‌های سوخت مرتبط با خودروها به سه گروه تقسیم می‌شوند که شامل کارت هوشمند سوخت گازوئیل، کارت هوشمند بنزین و کارت هوشمند بنزین خودروهای شخصی است.

وی افزود: صدور کارت هوشمند سوخت گازوئیل با روال قبل همچنان ادامه دارد به طوری که دارندگان خودروهای نفتگاز سوز بعد از درخواست حداکثر دو هفته منتظر دریافت کارت می‌مانند و نهایتا پس از دو هفته کارت به دست افراد می‌رسد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه کارت هوشمند گروه دوم مختص خودروهای بنزین سوزی است که به عنوان باری‌بری و مسافر بری فعالیت دارند، گفت: این گونه کارت‌های هوشمند نیز مطابق با گذشته از تاریخ درخواست حداکثر پس از ۲۰ روز به دست متقاضیان می رسد.

وی با بیان اینکه ارائه کارت هوشمند در دو گروه مذکور، کمتر از یک ماه عللی دارد، عنوان کرد: سهمیه گازوئیل و بنزین این دسته از خودروها ماهانه ذخیره می‌شود و امکان ذخیره آن وجود ندارد برای اینکه دارندگان این خودرو‌ها متضرر نشوند در کمترین زمان این کارت به دستشان می‌رسد.

حبیبی خاطر نشان کرد: کارت هوشمند بنزین‌ خودرو‌های بنزین سوز شخصی، در سامانه طوری تعریف شده‌اند که سهمیه بنزین تا ۹ ماه در کارت ذخیره و نگهداری می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته برخی مسائل در خصوص صدور کارت سوخت هوشمند خودروی شخصی ایجاد و این کارت با تاخیر تولید و صادر شد، عنوان کرد: این کارت مدتی تولید نشد و این امر سبب شد تا ازدحامی در بخش کارت‌های هوشمند خودروهای شخصی ایجاد شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان گفت: خوشبختانه از آبان ماه سال گذشته تولید مجدد کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی آغاز شده و با سرعت و شدت بیشتری در حال انجام است و اگر تا یک ماه آینده ترافیک این کارت‌ها کم شود کارت هوشمند سوخت شخصی نیز در کمتر از یک ماه تولید و به دست متقاضیان خواهد رسید.

وی تاکید کرد: شهروندانی که به هر دلیلی فاقد کارت سوخت خودروی شخصی هستند، نگران سهمیه سوخت نباشند چراکه این سهمیه ۹ ماه در کارت حفظ شده و از بین نمی‌رود هر چند که ممکن است صدور مجدد کارت با تاخیر مواجه شود و کارت دیر به دست متقاضیان برسد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر