logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۵۸۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خبرداد؛

کمک‌های مالی به هیئت‌های ورزشی براساس فعالیت‌شان اختصاص می‌یابد/ پرداخت ماهانه یک میلیون تومان به ورزشکاران حاضر در اردو بازی‌های آسیایی

کمک‌های-مالی-به-هیئت‌های-ورزشی-براساس-فعالیت‌شان-اختصاص-می‌یابد-پرداخت-ماهانه-یک-میلیون-تومان-به-ورزشکاران-حاضر-در-اردو-بازی‌های-آسیایی
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به‌تمامی ورزشکاران حاضر در اردو بازی‌های آسیایی ماهانه یک میلیون تومان پرداخت می‌کند.

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در طول سال گذشته به‌تمامی هیئت‌های ورزشی کمک‌های مالی شده است، اظهار کرد: هیچ هیئتی وجود ندارد که از اداره کل ورزش و جوانان کمک مالی دریافت نکرده باشد.

وی با بیان اینکه به تمامی هیئت‌ها به‌صورت موردی در برنامه‌ها و رویدادهای ورزشی کمک مالی کرده‌ایم و این طبیعی است که هر هیئت ورزشی که فعالیت بیشتری داشته اعتبارات بیشتری را دریافت کرده است، ابراز کرد: باتوجه‌به اعتباراتی که در اداره کل ورزش و جوانان وجود دارد ما اعتبارات را بین هیئت‌های ورزشی توزیع می‌کنیم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه طبق قانون اداره کل ورزش و جوانان حداکثر 50 درصد از نیازهای مالی هیئت‌های ورزشی را باید رفع کند، تصریح کرد: باقی نیازهای مالی هیئت‌های ورزشی باید با درآمدزایی و اسپانسری‌ها تأمین شود.

وی با بیان اینکه این ذهنیت هیئت‌های ورزشی است که اداره کل ورزش و جوانان به برخی از هیئت‌ها توجه ویژه‌ای دارد و کمک مالی بیشتری به این هیئت‌ها انجام می‌دهد، عنوان کرد: این‌گونه نیست که اداره کل ورزش و جوانان به یک هیئت کمک مالی بیشتری کند و تمامی کمک‌های مالی باتوجه‌به فعالیت‌های هیئت‌های ورزشی پرداخت شده است.

امانی با بیان اینکه یکی از هیئت‌های ورزشی فعال استان زنجان هیئت ورزش همگانی است، ادامه داد: اعتباراتی از وزارت ورزش و جوانان برای هیئت ورزش همگانی اختصاص پیدا می‌کند و ما در این اعتبارات دخالت نداریم و این یک ابلاغ است تا اعتبارات در اختیار هیئت ورزش همگانی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هیئت ورزشی جانبازان معلولین در اکثر رشته‌های ورزشی فعالیت دارد، افزود: شرایط این هیئت ورزشی متفاوت‌تر از شرایط تمامی هیئت‌های ورزشی دیگر است و ورزشکاران این هیئت ورزشی به‌صورت رایگان از خدمات ورزشی استفاده می‌کنند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های ورزشی و رویدادهای ورزشی هیئت جانبازان معلولین بیشتر از سایر هیئت‌های ورزشی است، ابراز کرد: حدود 20 ورزشکار از هیئت جانبازان معلولین در اردوی بازی‌های آسیایی حضور دارد درصورتی‌که در سایر هیئت‌های ورزشی در مجموع این تعداد ورزشکاران در اردوهای بازی‌های آسیایی حضور ندارد.

امانی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به‌تمامی ورزشکاران حاضر در اردو بازی‌های آسیایی ماهانه یک میلیون تومان پرداخت می‌کند، عنوان کرد: برای تمامی ورزشکاران زنجانی که در اردوهای بازی‌های آسیایی حضور دارند کمک‌هزینه‌های بهمن‌ماه و اسفندماه واریز شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر