logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۵۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با صدور پیامی مشترک؛

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان درگذشت آیت اله حاج شیخ ابوالفضل سلیمی را تسلیت گفتند

نماینده-ولی-فقیه-در-استان-و-استاندار-زنجان-درگذشت-آیت-اله-حاج-شیخ-ابوالفضل-سلیمی-را-تسلیت-گفتند

نماینده ولی فقیه در استان به همراه استاندار زنجان در پیام مشترکی درگذشت عالم عالی قدر و استاد برجسته حوزه و دانشگاه حضرت آیت اله حاج شیخ ابوالفضل سلیمی را تسلیت گفتند.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ آیت اله علی خاتمی و اسداله درویش امیری در پیام مشترکی درگذشت حضرت آیت اله حاج شیخ ابوالفضل سلیمی را به ملت شریف ایران و به ویژه شهروندان زنجانی و شاگردان آن علم ربانی تسلیت گفتند و علو درجات برای آن استاد عالیقدر و صبر جمیل برای دوستداران، شاگران و بالاخص بیت معظم ایشان را از خداوند منان مسئلت نمودند.

 

 متن این پیام به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء

خبر ضایعه دردناک ارتحال عالم عامل و استاد عالیقدر حوزه و دانشگاه، مرحوم آیت الله  حاج شیخ ابوالفضل سلیمی، موجب تألم و تأسف بسیار گردید.

آن فقید وارسته سال‌ها عمر با عزت خود را در جهت تبیین و اعتلای فقه پویا و آموزش معارف دین در حوزه و دانشگاه سپری نمود و همواره منشاء خدمات شایسته و مجاهدت بود.

لذا این ضایعه تأسف‌بار را به مردم شریف استان استان، حوزه علمیه و روحانیت و علمای زنجان، شاگردان، ارادتمندان و بالاخص بیت معظم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی را مسئلت می نمائیم.

 

علی خاتمی - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

اسداله درویش امیری - استاندار زنجان//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر