logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۵۸۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اوژانس استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

۶۰ پایگاه شهری و جاده‌ای اورژانس استان زنجان آماده امداد‌رسانی به مسافران نوروزی است/ تعطیلی کلینیک‌ها در ایام تعطیلات مقطعی است

۶۰-پایگاه-شهری-و-جاده‌ای-اورژانس-استان-زنجان-آماده-امداد‌رسانی-به-مسافران-نوروزی-است-تعطیلی-کلینیک‌ها-در-ایام-تعطیلات-مقطعی-است
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس استان زنجان با بیان اینکه تمام بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی و 60 پایگاه شهری و جاده‌ای اورژانس در ایام نوروز ۲۴ ساعته فعال و آماده ارائه خدمات هستند گفت: کلینیک‌های خصوصی، دندان‌پزشکی و ازمایشگاه‌ها، کلینیک‌های تصویر برداری به صورت کشیک فعال خواهند بود.

اصغر جعفری روحی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; با بیان اینکه اورژانس استان در حالت آماده باش قرار دارد تا در صورت نیاز در کمترین زمان ارایه خدمات نماید اظهار داشت: پایگاه هوایی اورژانس با یک بالگرد نیز در آمادگی کامل قرار دارد و از همین رو قریب به ۱۰۰ دستگاه آمبولانس در ۶۰ پایگاه شهری و جاده‌ای به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه امداد رسانی هستند.

وی افزود: تمام بیمارستان‌های دانشگاهی و دولتی به صورت فعال و اماده ارائه خدمات درمانی و اورژانسی هستند و در این زمینه کادر متخصص، انکالی، پشتیبانی طبق برنامه‌ریزی اعلامی در مراکز حضور دارند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس استان زنجان با اشاره به اینکه بیمارستان‌های موسوی، ولی‌عصر، القدیر و بیمارستان خدابنده با متخصصین طب اورژانس به صورت ۲۴ ساعته در بیمارستات حضور خواهند داشت گفت: بقیه متخصصان نیز به صورت انکالی و ۲۴ ساعته آمادگی ارایه هر نوع امداد رسانی را دارند.

وی با بیان اینکه درمانگاه‌های ماژور مثل جراحی، اطفال و کودکان، زنان و زایمان در روز‌های تعطیلات حتی غیر از تعطیلات رسمی نیز حداقل ۲ ساعت برای ارائه خدمات غیر اورژانسی دایر خواهد بود، گفت: امکانات تزریق خون، فاکتورهای انعقادی برای بیماران تالاسمی، هموفیلی فراهم است.

جعفری روحی تصریح کرد: تمام کلینیک‌های خصوصی، دندان پزشکی، آزمایشگاهی و تصویر برداری به صورت کشیک در کنار مراکز دولتی فعال خواهند بود و تعطیلی کلینیک‌ها نیز مقطعی خواهد بود.

وی اذعان کرد: هماهنگی‌های لازم اورژانس نیز برای ارائه خدمات هر چه بهتر با هلال احمر انجام گرفته است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر