logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۵۷۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد؛

تمهیدات ویژه پلیس زنجان با هدف مقابله با عناصر شکل دهنده سرقت در عید نوروز/ افزایش ۳۰ درصدی توان پلیس راه استان زنجان در تعطیلات عید نوروز

تمهیدات-ویژه-پلیس-زنجان-با-هدف-مقابله-با-عناصر-شکل-دهنده-سرقت-در-عید-نوروز-افزایش-۳۰-درصدی-توان-پلیس-راه-استان-زنجان-در-تعطیلات-عید-نوروز
فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه جرم سرقت جرمی است که آحاد مردم را اذیت می‌کند، گفت: بر روی این موضوع تمهیدات ویژه ای با هدف مقابله با عناصر شکل دهنده سرقت در نظر گرفته ایم.

سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه نیروی انتظامی اولویت های خاصی را برای ایام تعطیلات عید نوروز در نظر گرفته است، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی پیشگیری از جرایم است.

وی با بیان اینکه جرم سرقت جرمی است که آحاد مردم را اذیت می‌کند و شاید امنیت روانی مردم را در جامعه دچار اختلال کند، تصریح کرد: بر روی این موضوع تمهیدات ویژه ای با هدف مقابله با عناصر شکل دهنده سرقت در نظر گرفته ایم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه عناصر شکل دهنده سرقت بیشتر معتادان متجاهر و سارقین حرفه‌ای هستند، ابراز کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی سارقین حرفه‌ای که در زندان‌ها هستند به هیچ عنوان در تعطیلات عید نوروز به آن‌ها مرخصی اعطا نخواهد شد.

وی بیان کرد: با هماهنگی کمپ‌های استان، دو برابر ظرفیت عادی در عید نوروز ظرفیت ایجاد شده است و معتادان متجاهر از سطح شهرها جمع آوری خواهند شد.

سردار جهانبخش افزود: گشت های انتظامی به همراه عوامل بسیج در قالب گشت‌های تلفیقی رضویون به صورت ملموس در سطح شهر حضور خواهند داشت و از سرقت و بروز جرائم جلوگیری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اولویت بعدی پلیس در ایام نوروز مسائل ترافیکی و پیشگیری از تصادفات و به ویژه تصادفات منجر به فوت است، خاطرنشان کرد: این امر جزو تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری و یک ابلاغ کشوری است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه برای پیشگیری از تلفات جاده ای و بروز تصادفات علاوه بر ظرفیت ۱۰۰ درصدی پلیس راه ۳۰ درصد به توان پلیس راه از نظر نیروی انسانی و تجهیزات پلیسی اضافه شده است، ادامه داد: امیدوار هستیم بتوانیم در راستای اهداف برنامه ریزی شده برای پیشگیری از تصادفات بتوانیم کار مفیدی را انجام داده باشیم.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳