logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۵۷۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

۳۰۰ مگاوات برق تولیدی استان زنجان اضافه می‌شود/ مشکلات پتروشیمی ایجرود حل می‌شود

۳۰۰-مگاوات-برق-تولیدی-استان-زنجان-اضافه-می‌شود-مشکلات-پتروشیمی-ایجرود-حل-می‌شود
استاندار زنجان با اشاره به افزایش ظرفیت تولید برق در استان زنجان گفت: با تلاش‌هایی که صورت گرفت از ابتدای تابستان سال بعد ۳۰۰ مگاوات برق به تولید برق استان اضافه خواهد شد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در جلسه شورای اداری با بیان اینکه تعطیلات عید نوروز برای مدیران فرصت خوبی است تا برای سال بعد برنامه‌ریزی کنند، اظهار کرد: مدیرانی که دچار روزمرگی می شوند؛ تعطیلات فرصت خوبی است تا بر عملکرد خود مروری داشته باشند.

وی با بیان اینکه طبق آن چیزی که من از دفتر ریاست جمهوری سوال کرده ام ۴۹۹ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی استان تخصیص پیدا کرده است، ابراز کرد: مدیران باید تا آخر فروردین کارهای انجام شده را گزارش دهند.

استاندار زنجان با بیان اینکه دستگاه هایی همچون جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، دانشگاه های استان و... در سفر رئیس جمهور اعتباراتی را دریافت کرده اند، عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌ها باید به استانداری و مردم پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه از دستگاه‌ها درخواست دارم برنامه‌ای یکساله برای خود تدوین و به استانداری ارائه دهند، تصریح کرد: دستگاه هایی که می توانند باید برنامه های خود را بر اساس شاخص های کمی تنظیم کنند.

افشارچی با تاکید بر افزایش بهره‌وری در دستگاه‌های خدمات‌رسان استان، افزود: متاسفانه سالانه ۳۰۰ میلیون متر مکعب از چاه های دارای مجوز در استان آب برداشت می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مدیر روزمره نمی‌خواهیم، خاطرنشان کرد: ما مدیری می‌خواهیم که بداند چه کار می کند.

استاندار زنجان بیان کرد: نیروگاه آرین مشکلاتی داشت با تلاش‌هایی که صورت گرفته نسبت به رفع مشکل ان اقدام شد و با این اتفاق از ابتدای تابستان ۳۰۰ مگاوات برق به تولید برق استان اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه سد‌های مراش و نوده بین طی دو سه سال آینده به بهره برداری خواهند رسید، ابراز کرد: تلاش هایی در راستای انتقال آب به دندی و روستاهای آن انجام شده است.

افشارچی با بیان اینکه با تلاش‌هایی که صورت گرفته مالیات سه شرکت بزرگ اسنان که به صورت کشوری حساب می‌شد به استان تعلق خواهد گرفت، تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی در سال بعد اتفاق خواهد افتاد که یک اتفاق مثبتی است.

وی با بیان اینکه اکنون در فرودگاه زنجان یک پرواز زنجان- مشهد فعال است، خاطر نشان کرد: به دنبال سرمایه گذار هستیم پرواز های متنوع و امتداد دارد در استان برقرار کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه مشکلات حاد پتروشیمی در حال حل شدن است و دیوان محاسبات به این موضوع ورود کرده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم طی یکی دو سال آینده به نقطه‌ای برسیم که شرمنده مردم نباشیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر