logo
امروز : یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۵۷۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

گسترش ورزش همگانی و اخلاق ورزشی از اهمیت خاصی برخوردار است/ بیانیه گام دوم راه روشن پیش روی ما است

گسترش-ورزش-همگانی-و-اخلاق-ورزشی-از-اهمیت-خاصی-برخوردار-است-بیانیه-گام-دوم-راه-روشن-پیش-روی-ما-است
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برنامه‌های خود، گفت: توجه به گسترش ورزش همگانی و اخلاق ورزشی  از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش موج رسا; جواد بازرگان امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان جز نهادها و سازمان‌های مهم در کشور است که می‌طلبد به آن توجه ویژه‌ای شود چرا که با سلامت جسمی مردم سروکار دارد و از سویی بستر را برای بروز اردوهای ظهور استعدادهای بالقوه جوانان فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه برای در این عرصه باید نقشه راهی وجود داشته باشد، ابراز کرد: در این نقشه راه با توجه به اسناد بالادستی و بیانیه گام دوم انقلاب که راه روشنی را برای ما پیش رو گذاشته است و هوشمندانه می‌خواهد میراث عظیم ما را به نسل جوان منتقل کند تنظیم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اقدامات ۴۰ ساله گذشته را برای ما تدوین و شرایط موجود را مشخص و مسیر آینده را مشخص می‌کند، تصریح کرد: هر اقدامی که اتفاق می‌افتد باید منطبق با گام دوم انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم پیام‌های مهمی دارد، ادامه داد: یکی از پیام پیامهای مهم گام دوم انقلاب نسبت به مسئولان است که باید حلقه مدیریتی را برای حضور نسل جوان باز کنند و جوانان نیز خودشان را به تراز مدیران عدالتخواه و فساد ستیز و جهادی  برساند.

وی با بیان اینکه ۳۶ میلیون جوان در این کشور وجود دارد، افزود: وجود این جوانان طراوت و شادابی را به جامعه می‌دهد.

این مسئول با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب مخاطب جوانان هستند، اظهار کرد: جوانان سازندگان چله دوم انقلاب هستند چرا که جوانان موتور محرکه این انقلاب و همچنین صاحبان و آفرینندگان تمدن نوین اسلامی هستند.

بازرگان با بیان اینکه جوانان در تمام عرصه‌های جنگ نرم، سرد، علمی ،دفاعی و... نقش خود را به خوبی ثابت کردند و موفق شدند، ابراز کرد: اداره و مدیریت هشت سال دفاع توسط فرماندهانی بود که جوان بودند و جنگ را به خوبی مدیریت کردند.

وی با بیان اینکه توجه به گسترش ورزش همگانی و اخلاق ورزش از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: وقتی قهرمان ورزشی بعد از تلاش‌ها و کوشش‌ها به سکوی قهرمانی می‌رسد به جامعه تببین می‌کند که با همت و اراده توانستم و توانایی را به فعل تبدیل کردم که در جامعه نیز نشاط و شادابی ایجاد می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه حضور ورزشکاران در میادین بین المللی برای کشور بسیار مهم است، خاطر نشان کرد: در وضعیت کنونی جامعه که دشمن در تلاش است یاس و ناامیدی را در بین جوانان گسترش دهد ،وقتی ورزشکاری مقام کسب می‌کند نشاط را در جامعه تزریق می‌کند.

علی خلیلی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه این جلسه با بیان اینکه امروز ۱۰۵ سمن در استان زنجان فعال است، اظهار کرد: ۴۷ سمن در زمان مدیریت من فعال شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۹۶ مرکز مشاوره ازدواج امروز فعال است، ابراز کرد: ۱۱ مرکز مشاوره در زمان مدیریت اینجانب افتتاح و چند مرکز مشاوره ازدواج نیز در دست اقدام است.

خلیلی با بیان اینکه امروز هیچ پروژه ایراد داری در اداره کل ورزش و جوانان نداریم، عنوان کرد: اگر تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران نبود تمامی پروژه‌ها را افتتاح و از آنها بهره برداری می‌کردیم.

وی با بیان اینکه فاز اول استادیوم زیتون در دهه فجر آماده افتتاح بود، افزود: به دلیل نواقص جزئی اجازه افتتاح استادیوم را ندادیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر