logo
امروز : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۵۶۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

فنی و حرفه‌ای زنجان، رتبه اول عملکرد آموزشی - اجرایی بخش غیردولتی کشور را کسب کرد/ آموزش 960138 نفر – ساعت طی 9 ماهه سال جاری

فنی-و-حرفه‌ای-زنجان،-رتبه-اول-عملکرد-آموزشی-اجرایی-بخش-غیردولتی-کشور-را-کسب-کرد-آموزش-960138-نفر-–-ساعت-طی-9-ماهه-سال-جاری
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: این اداره‌کل، موفق به کسب رتبه اول عملکرد آموزشی - اجرایی بخش غیردولتی (آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد) در 9 ماهه سال 1400 در بین ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای کشور شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، محمدرضا انصاری با اعلام این خبر اظهار داشت: این اداره کل با اجرای 960 هزار و 138 نفر - ساعت آموزش، موفق به کسب رتبه اول عملکرد آموزشی - اجرایی بخش غیردولتی (آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد) در 9 ماهه سال‌جاری در بین ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای کشور شد.

وی با اشاره به کارکرد و فعالیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، متولی آموزش‌های مهارتی بین سطوح مختلف در سطح استان است و فعالیت‌های خود را با هدف تربیت نیروی کار ماهر، نیمه‌ماهر و ارتقای مهارت نیروی کار شاغل در بخش غیردولتی با آموزش 960 هزار و 138  نفر- ساعت 138.6 درصد تحقق بخشیده است.

انصاری افزود: نقش ارزنده و مهم همکاران بخش خصوصی در همیاری و همکاری مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای، غیر قابل انکار است و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای، بازوان توانمند در افزایش بهره‌وری نیروی کار و ایجاد اشتغال پایدار از طریق ارائه آموزش‌های مهارتی هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: حضور بخش خصوصی در کنار بخش دولتی می‌تواند نقش موثری در افزایش بهره‌وری و کیفیت‌بخشی به آموزش‌های مهارتی داشته باشد.

وی تصریح کرد: بدیهی است کسب این افتخار با همت تمام همکاران ساعی و پرتلاش اداره کل، میسر شده و ادامه راه و حفظ این جایگاه، همراهی و همیاری بیش ‌از پیش همه کارکنان را می‌طلبد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۲
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۱
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲