logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۵۵۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد اولویت ورزش و جوانان استان زنجان است

تکمیل-پروژه‌های-با-پیشرفت-فیزیکی-بالای-۵۰-درصد-اولویت-ورزش-و-جوانان-استان-زنجان-است-
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه تاکید دولت بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی 50 درصد به بالاست، گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم پروژهٔ جدیدی برای ساختن سالن جدید آغاز کنیم اما از اماکن موجود نهایت استفاده را خواهیم کرد تا مشکلات مرتفع شود.

به گزارش موج رسا; علی خلیلی امروز در جلسه در مجمع‌عمومی هیئت کاراته استان زنجان با بیان اینکه هیئت کاراته استان زنجان در حوزه آموزش عملکرد خوبی داشته است، اظهار کرد: باتوجه‌به کارهای ریشه‌ای که در هیئت کاراته انجام شده است در سال‌های آینده خبر خوشی در این حوزه شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی و داروی در هیئت کاراته استان زنجان، ابراز کرد: توسعه داوری و علمی شدن کارها لازمه توسعه هر رشته ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به میزبانی مسابقات کاراته در شرایط بسیار سخت کرونایی در زنجان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و وضعیت کاراته استان، تصریح کرد: هیئت کاراته توانسته در این مهم موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه باید به شهرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود و تمامی امکانات در مرکز استان تجمیع نشود، عنوان کرد: هیئت‌های شهرستانی برای دریافت اعتبارات از طریق اداره ورزش و جوانان شهرستان اقدام کنند.

خلیلی با بیان اینکه شهرستان‌ها از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده کنند، ادامه داد: شهرستان‌ها به سمت باشگاه‌های خصوصی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی حرکت کنند.

وی همچنین با بیان اینکه تاکید دولت بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی 50 درصد به بالاست، عنوان کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم پروژهٔ جدیدی برای ساختن سالن جدید آغاز کنیم اما از اماکن موجود نهایت استفاده را خواهیم کرد تا مشکلات مرتفع شود.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳