logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۵۳۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن، نشان از وفاداری ملت به نظام اسلامی است

حضور-در-راهپیمایی-22-بهمن،-نشان-از-وفاداری-ملت-به-نظام-اسلامی-است
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه هر حرکتی دارای یک پیام و تاثیر در خارج از کشور است، گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حتی به‌صورت خودرویی نیز به دنیا نشان می‌دهند و می‌گویند که انقلاب کرده و با تلاش خود، کشور را به پیشرفت امروزی رسانده و وفادار به نظام و انقلاب اسلامی هستیم.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; ضمن تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: بیش از 40 سال است که 22 بهمن به عنوان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور در راهپیمایی در خیابان‌ها جشن گرفته و با روح پاک امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق و پیمان می‌کنیم.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن 2 سال است که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این بیماری سبب شده تا مردم از تجدید میثاق و پیمان حضوری با امام راحل و شهدا محروم شوند امسال نیز با توجه به شدت یافتن ویروس کرونا این مراسم به‌صورت خودرویی برگزار می‌شود.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن و سر دادن شعارهای مختلف، ملت ایران را خوشحال و در واقع تقویت می‌کرد، گفت: دل ملت ایران به آن روزها تنگ می‌شود اما با حضور خودرویی نیز به هر شکلی می‌توانیم وفاداری خود به حکومت و نظام اسلامی را ابراز کنیم.

وی اظهار داشت: اگر نگاه منصفانه داشته باشیم، نظام جمهوری اسلامی با وجود مشکلات فراوان و طاقت‌فرسایی که داشته به خوبی توانسته خدمات شایان توجهی تا دورافتاده‌ترین مناطق به مردم ارائه دهد و وضعیت امروز کشور بسیار متفاوت از دوران قبل از انقلاب است.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با اشاره به خدمات فراوان و دستاوردهای مختلف نظام اسلامی در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: با وجود تحریم‌ها، جنگ تحمیلی و ناگواری‌های فراوانی که برای کشور پیش آمده، خدمات ارائه‌شده در نظام جمهوری اسلامی قابل توجه است.

وی تصریح کرد: دوستان و دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی این پیشرفت و دستاوردها را می‌بینند و دشمنان هم این دستاوردها را می‌بینند اما سعی در سیاه‌نمایی آن هستند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: گرانی و سختی‌های معیشتی وجود دارند و همه هم می‌پذیرند اما همه این مشکلات باعث نمی‌شود که خدمات نظام اسلامی را نادیده بگیریم.

وی با بیان اینکه ملت ایران، کشور و نظام خود را دوست دارند و به آن علاقه‌مندند، اظهار کرد: ملت ایران، شکرگزار این نعمات و خدمات بوده و قدردان و دعاگوی خدمتگزاران و تحول‌آفرینان در این کشور هستند و به همین دلیل در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن امسال نیز حضور پیدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی خاطرنشان کرد: ملت ایران به هر شکلی حتی با حضور خودرویی و برافراشتن پرچم ایران می‌توانند وفاداری خود به نظام و انقلاب را ابراز کنند و راهپیمایی خودرویی نیز نشان‌دهند علاقه ملت ایران به نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه هر حرکتی دارای یک پیام و تاثیر در خارج از کشور است، تصریح کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا نشان می‌دهند و می‌گویند که انقلاب کردیم و با تلاش خود کشور را به پیشرفت امروزی رساندیم و امروز در اوج قدرت قرار داریم.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن به تمام دنیا می‌گویند که پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب را می‌بینیم و از این بابت خوشحال هستیم و به دنیا اعلام می‌کنیم که انقلاب‌مان را دوست داریم و حرکت آن‌هایی که به کشور خدمت کردند را ارج می‌نهیم.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام می‌کنند که مدیریت پیامبرگونه و رهبری امام خمینی(ره) را فراموش نمی‌کنیم، پای ارزش‌های انقلاب و وفادار کشور، مسئولان و نظام هستیم و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده و مطیع و پشتیبان ولایت فقیه می‌مانیم.// آ

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳