logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۵۱۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر در استان زنجان برگزار می شود

اولین-جشنواره-ملی-و-بین-المللی-سرود-فجر-در-استان-زنجان-برگزار-می-شود
سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر در استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; مصطفی دودانگه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بمناسبت چهل و سومین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره، ابراز کرد: تربیت و کشف استعدادها ، شناسایی گروه‌ها و تولید آثار ویژه در حوزه سرود از اهداف ماست. 
سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، تصریح کرد: این جشنواره در قالب تولید سرود، آکاپلا (همخوانی بدون موسیقی)، بازخوانی سرود و ایده (نماهنگ و اجرای پاتوقی) برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره باید تا پایان ٣٠ بهمن‌ماه آثار خود را بصورت فایل صوتی در سایت فستیوال سرود (www.festivalsorood.ir) بارگذاری کنند.
دودانگه با بیان اینکه جوایز نفیسی برای برگزیدگان این جشنواره در نظر گرفته شده است، افزود: گروه‌های برتر جشنواره علاوه بر حضور در شبکه‌های صداوسیما و اجرای زنده، در کارگاه مهارت‌افزایی نیز شرکت خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: پس از حضور نفرات برتر در شبکه ملی و اجرای زنده، این عزیزان در بخش نظردهی مردمی نیز حضور پیدا خواهند کرد.
سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به موضوعات جشنواره، ابراز کرد: امید به آینده، ائمه اطهار علهیم السلام، شخصیت های ملی و مذهبی (امام و شهدا، مفاخر استانی، خانواده های شهدا و جانبازان و…)، نوجوان ایرانی، آینده ساز ایران
سبک زندگی (ایرانی،اسلامی)، کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مقاومت و تمدن نوین اسلامی، مقابله با استکبار جهانی و صیهونیسم، ایران در مسیر پیشرفت و اقتدار
مقابله با کرونا، شهدا و مدافعان سلامت
خانواده، جمعیت، بیانیه گام دوم، ظرفیت ها، عدالت پروری و… از موضوعات این جشنواره است.
سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به بخش ویژه این جشنواره ادامه داد: پرداختن به شخصیت و مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس بخش ویژه این جشنواره است.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر