logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۴۷۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست معاونت فرهنگی و هنر سپاه انصار المهدی استان زنجان:

وبینار روشنگران فرهنگی با موضوع تبیین شخصیت سردار سلیمانی در زنجان برگزار می‌شود

وبینار-روشنگران-فرهنگی-با-موضوع-تبیین-شخصیت-سردار-سلیمانی-در-زنجان-برگزار-می‌شود
سرپرست معاونت فرهنگی و هنر سپاه انصار المهدی استان زنجان با اشاره به برگزاری سیزدهمین جلسه از سلسله وبینار شبکه روشنگران فرهنگی استان زنجان به صورت مجازی، گفت: این وبینار با سخنرانی سردار طهماسبی برگزار می‌شود.

مصطفی دودانگه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سیزدهمین جلسه از سلسله وبینار شبکه روشنگران فرهنگی استان زنجان با سخنرانی سردار طهماسبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوع سیزدهمین جلسه از از سلسله وبینار شبکه روشنگران فرهنگی استان زنجان، ابراز کرد: این جلسه با موضوع دومین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و هنر سپاه انصار المهدی استان زنجان با اشاره به زمان برگزاری این جلسه، تصریح کرد: این جلسه یک شنبه 5 دی ماه ساعت 16 از طریق لینکhttps://rubika.ir/roshana_zanjan برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: نزدیک به دو سال است که سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به آرزو و خواسته دیرینه اش رسید و این مرد خستگی ناپذیر و مجاهد در زمان حیات خود برای جامعه امنیت، اقتدار و عزت بخشید و در حقیقت مکتب این شهید بزرگوار همیشگی بوده و فراموش شدنی نیست.

وی با بیان اینکه پیروزی‌های پی‌درپی‌ای که در دوران مسئولیت حاج قاسم در عرصه مقاومت رخ داد, ایشان را قهرمان همیشه پیروز کرد و آنچنان با اقتدار این عرصه را رقم زد که وقتی وعده درهم شکستن داعش در سه ماه را داد، به وعده خود با اقتدار عمل کرد بیان کرد: در همان سه ماه وجود منحوس داعش را از کشورهای اسلامی بخصوص عراق و سوریه محو کرد و این نشانه اقتدار و قوت سردار بی‌نظیر عرصه مقاومت بود.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: آمریکای جنایتکار با ترور ناجوانمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی، قلوب امت اسلامی را داغدار کرد و حال هرچند سردار دل‌ها، دیگر در بین ما نیست اما یاد و خاطره این سردار رشید سپاه اسلام همواره در دل‌ مردم ایران و آزادیخواهان جهان، زنده خواهد ماند و مکتب این شهید رهروان و پیروانی دارد که پرچم حقیقت را همواره برافراشته نگه خواهند داشت.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر