logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۴۶۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در مراسم معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان مطرح شد؛

ارزیابی کمی وضعیت بهداشت و درمان استان مورد توجه مدیر جدید باشد/ نیازهای بهداشت و درمان استان نیازمند بازنگری است

ارزیابی-کمی-وضعیت-بهداشت-و-درمان-استان-مورد-توجه-مدیر-جدید-باشد-نیازهای-بهداشت-و-درمان-استان-نیازمند-بازنگری-است-
استاندار زنجان بر ضرورت هدفگذاری و ارزیابی کمی و کیفی از وضعیت بهداشت و درمان استان از سوی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زنجان تاکید کرد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در مراسم معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با اشاره به ایام فاطمیه، گفت: حضرت زهرا(س) الگوی جامعه است که باید با تاسی به راه ایشان نظام اسلامی را به سرمقصود برسانیم.

وی با تقدیر از خدمات قزلباش، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: ایشان برای ارتقای سیستم بهداست و درمان استان تلاش کرده‌اند و خدمات وی در طی دوران کرونا نیز قابل حساب در درگاه خداوند متعال است که امیدوارم در طول زندگی خود موفق باشند.

مقام عالی استان بر ضرورت هدفگذاری و ارزیابی کمی و کیفی از وضعیت بهداشت و درمان استان از سوی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زنجان تاکید کرد و گفت: بیشتر از مجموعه بیمارستانی شهر زنجان، نیازهای استان نیاز به بازنگری و ارتقا دارد.

استاندار زنجان یادآورشد: مردم به هیچ دستگاهی به اندازه سیستم بهداشت و درمان نیاز ندارند و ضروری است کوتاهی در رسیدگی به مردم نداشته و سرویس دهی خوبی انجام شود.

افشارچی گفت: مجموعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی از بزرگترین سازمان‌های استانی است که داشتن سعه صدر در آن مهم است و باید مسئولان از  آن بهره‌مند باشند.

وی بیان داشت: به اندازه کافی از آمدن حیدری‌ها و نعمتی‌ها آسیب دیده‌ایم اما خواهش می‌کنم حداقل در استان به این موضوع توجه شود تا جابه‌جایی‌ها موجب ظلم به کسی نشود.

این مقام مسئول تصریح کرد: امیدواریم با توکل به خداوند متعال، مشاوره و بهره‌گیری از توان مجموعه‌ها با سرعت بیشتری توسعه استان رقم بخورد.

حجت‌الاسلام محرمعلی شیر محمدی در ادامه این جلسه، اظهارداشت: مردم زنجان به عنوان مردم شهر شور و شعور حسینی با قرآن زندگی و با تفسیر آن مسیر زندگی خود را انتخاب می‌کنند.

وی برضرورت توجه به تقوا در طول زندگی از سوی افراد جامعه تاکید کرد و گفت: باید به قدری تقوا داشته باشیم که در طول زندگی از آن استفاده کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: دکتر قزلباش از همه توان برای آرامش بخشی در استان در دوران کرونا استفاده کرد و دکتر بختیاری جزو اولین‌های دانشگاه علوم پزشکی زنجان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان، ادامه داد: تغییر و تحولات در هر مقطعی طبیعی است اما همه ما سوار یک کشتی هستیم و باید این کشتی را به مقصد برسانیم.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر