logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۴۵۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان خبرداد

افتتاح بخش اداری باغ موزه دفاع مقدس زنجان تا تیرماه سال آینده

افتتاح-بخش-اداری-باغ-موزه-دفاع-مقدس-زنجان-تا-تیرماه-سال-آینده
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: بخش اداری باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان تا تیرماه آماده سازی و افتتاح می‌شود اما هنوز خدمات آب و مخابرات در این مرکز ارائه نشده است.

به گزارش موج رسا; سرهنگ شمس‌الدین موسوی امروز در دیدار کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، اظهار داشت: یکی از وظایف جدی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، تکمیل مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان است اگر چه این پروژه به موقع آغاز شده است اما به دلیل عدم همکاری مدیران استانی این موضوع محقق نشده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته شورا و شهرداری همکاری مطلوبی برای این باغ موزه داشته‌اند، افزود: این پروژه در حال حاضر دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

این مسئول یادآورشد: بخش اداری باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان تا تیرماه آماده سازی و افتتاح می‌شود اما هنوز خدمات آب و مخابرات در این مرکز ارائه نشده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان یادآور شد: در ۲۳ نقطه استان زنجان یادمان شهدا وجود دارد که از این تعداد ۲۱ یادمان آماده‌سازی شده و دو یادمان در دو شهر ارمغانخانه و نیک‌پی دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی هستند.

موسوی از چاپ  ۱۰۰ جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس خبرداد و گفت: در طول سال باید ۶۰ عنوان کتاب کار شود اما بودجه اجازه نمی‌دهد.

وی با گلایه از عدم پای کار بون رزمندگان برای خاطره‌گویی و ثبت خاطرات شفاهی، بیان داشت: ضروری است طرح توسعه مزار شهدای گمنام زنجان نیز پیگیری شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر