logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۳۹۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت تکواندو استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد

کسب مدال برنز در مسابقات جهانی کره جنوبی توسط تکواندوکار زنجانی

کسب-مدال-برنز-در-مسابقات-جهانی-کره-جنوبی-توسط-تکواندوکار-زنجانی
رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به برگزار مسابقات تکواندو جهانی به میزبانی کره جنوبی، گفت: ورزشکار زنجانی موفق به کسب مدال برنز شد.

علی سپهری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ثبت تیم استان زنجان در لیگ کشوری پومسه، اظهار کرد: با هزینه های هیئت تکواندو تیم های پومسه استان با مبلغ بالغ بر 15 میلیون تومان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم پومسه استان برگزار شده است، ابراز کرد: برخلاف سال 99 که به خاطر شرایط کرونایی استان زنجان هیچ مدالی کسب نکرد اما امسال ورزشکاران زنجانی از مسابقات دست پر برمی‌گردند.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با بیان اینکه 60 تکواندو کار در این لیگ ثبت نام کردند، تصریح کرد: حدود 25 تکواندوکار به لیگ کشوری از استان زنجان راه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه دو تیم نوجونان و در بخش آقایان و بانوان را برای اعزام به مسابقات کشوری ثبت کرده ایم، عنوان کرد: امسال اولین سالی است که هیئت تکواندو استان اسپانسر سه تیم تکواندو در استان می‌شود.

سپهری با بیان اینکه 50 درصد از واریزی های لیگ آینده سازان انجام شده است، خاطر نشان کرد: تا به امروز برای ثبت این تیم ها در استان حدود 35 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه لیگ آینده سازان بانوان در هر ده وزن نماینده دارد، ابراز کرد: در بخش آقایان نیز هر ده وزن ورزشکار اعزام خواهیم کرد.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با بیان اینکه لیگ انفرادی استان زنجان فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: با توجه به شرایط کرونایی مجبور شدیم لیگ را به صورت انفرادی برگزار کنیم.

وی با اشاره به حضور یک ورزشکار زنجانی در مسابقات جهانی به میزبانی کره جنوبی، تصریح کرد: سونا رزاقی در دره سنی 31 تا 40 سال که به صورت آنلاین برگزار شد موفق به کسب مدال برنز شد. //ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر