logo
امروز : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۳۸۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
با برگزاری مجمع انتخابات؛

نادر بلباسی رئیس هیات فوتبال استان زنجان شد

نادر-بلباسی-رئیس-هیات-فوتبال-استان-زنجان-شد
مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان ظهر امروز (دوشنبه 10 آبان) با حضور رئیس فدراسیون برگزار و نادر بلباسی با کسب 11 رای از 21 رای ماخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

به گزارش موج رسا; دوره 4 ساله مدیریت فریدون اصفهانیان در هیات فوتبال استان زنجان در آذر 1399 به پایان رسیده بود اما این مجمع بنا به دلایل مختلف از جمله در پیش بودن انتخابات فدراسیون فوتبال و همچنین کشمکش بر سر حضور یا عدم حضور بازنشستگان در هیات تاکنون به تعویق افتاده بود اما سرانجام مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان ظهر امروز (دوشنبه 10 آبان) با حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم (رئیس فدراسیون)، طهمورث حیدری (رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون) و حسین شرفی (سخنگوی فدراسیون) در سالن همایش‌های انجمن خیریه مهرانه زنجان برگزار شد.

مجمع امروز کم‌حاشیه نبود و در ابتدا از ورود خبرنگاران به آن جلوگیری شد و سپس خبرنگاران با بی‌حرمتی برخی عوامل هیات فوتبال مواجه شده و قصد ترک جلسه را داشتند اما با وساطت مسئولین اداره کل ورزش و جوانان در جلسه نشستند.

*‌ مشکل فوتبال زنجان نبود اسپانسر است

فریدون اصفهانیان، رئیس سابق هیات فوتبال استان زنجان در ابتدای این مجمع گفت: زحمات زیادی کشیده شد و فدراسیون در نهایت به این نتیجه رسید که در راستای حفظ استقلال خود و هیات‌ها به فکر تصویب اساسنامه باشد که امیدواریم این مصوبه برای اساسنامه هیات‌های استانی نیز به زودی اتفاق افتاده و چراغ راه و راهنمای هیات‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال در خصوص حضور بازنشستگان در هیات‌های استانی نیز پیگیری‌های زیادی برای حصول نتیجه انجام داد.

اصفهانیان اظهار داشت: فوتبال استان زنجان پتانسیل‌های بسیار بزرگ و توانمندی بالا و مربیان بزرگ درجه A آسیا و داوران خوبی دارد که در لیگ‌های مختلف کشور حضور دارند.

رئیس سابق هیات فوتبال استان زنجان گفت: همه چیز برای رشد و توسعه فوتبال در زنجان داریم و آنچه که نداریم، حمایت‌های لازم از این رشته ورزشی است یعنی اسپانسری در زنجان وجود ندارد که بتوانیم این کشتی را به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان بزرگی به فوتبال کشور در بخش آقایان و بانون معرفی کرده‌ایم، اظهار داشت: خانم گل فوتبال زنان کشور، زنجانی است اما علی‌رغم تمام زحمات و تلاش‌ها، مشکل عدم اسپانسر داریم.

در ادامه این جلسه، کاندیداهای هیات فوتبال استان زنجان به ارائه برنامه خود پرداختند که از 7 کاندیدای حاضر، 2 نفر به نام‌های مجید بیگلی و جواد نوروزی از ادامه رقابت، انصراف دادند. مجید بیگلی به نفع نادر بلباسی و جواد نوروزی نیز به نفع شهرام اسکندری‌پور، انصراف خود را اعلام کردند.

در نهایت، رای‌گیری انجام و نادر بلباسی با کسب 11 رای از 21 رای ماخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات فوتبال استان زنجان انتخاب شد. شهرام اسکندری‌پور 6 رای، منصور سلطانی‌محمدی 3 رای و منصور حسنی‌کمال یک رای به دست آورده و غلامرضا داداشی نیز حائز هیچ رایی از اعضای مجمع نشد.

*‌ فوتبال، مقوله اجتماعی است

نادر بلباسی، رئیس جدید هیات فوتبال استان زنجان گفت: به فوتبال علاقه‌مندم و به خاطر همین علاقه‌ام کاندیدا شدم.

وی با بیان اینکه فوتبال، مقوله اجتماعی است، اظهار کرد: فوتبال، زنجیره‌ای است که همه باید در کنار هم باشند تا به نتیجه مطلوب برسد.

بلباسی خاطرنشان کرد: همدلی در فوتبال زنجان بوده و هست اما عدم وجود اسپانسر و حامی و مشکلات مالی، همه چیز را خراب می‌کند.

رئیس هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه هر چقدر هم توانایی داشته باشیم اما ضعف اقتصادی باشد، مشکلی حل نمی‌شود، گفت: مشکل فوتبال زنجان بخش خصوصی است هر چند شرکت‌های دولتی مانند ایران ترانسفو و پارس‌سوئیچ نیز کمتر از تراکتورسازی تبریز و سایر شرکت‌ها نیستند.

وی ابراز کرد: از همه انتظار می‌رود تا دست در دست هم داده و بتوانیم فوتبال زنجان را توسعه دهیم.// آ

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۸
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۷
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳