logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۳۷۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد

حجت‌الاسلام ابوترابی سخنران اجتماع 13 آبان زنجان

حجت‌الاسلام-ابوترابی-سخنران-اجتماع-13-آبان-زنجان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حجت‌الاسلام ابوترابی، امام جمعه موقت تهران در اجتماع 13 آبان زنجان سخنرانی می‌کند.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: اجتماع عظیم ضد استکباری به مناسبت 13 آبان روز 13 آبان در زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سخنران این اجتماع حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی امام جمعه موقت تهران است، افزود: این مراسم از ساعت 10 صبح در پیاده راه سبزه میدان زنجان برگزار می‌‎شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های گرامیداشت 13 آبان در زنجان به دلیل شرایط بیماری کرونا بیشتر به صورت مجازی بوده و برنامه حضوری نیز برگزاری اجتماع ضد استکباری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: اجتماع عظیم زنجانی‌‎ها به مناسبت 13 آبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

حجت‌‍الاسلام ناصر 13 آبان را نماد استکبار ستیزی و بصیرت و هوشیاری مردم ایران در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و افزود: وقایع 13 آبان در ادامه روند انقلاب اسلامی تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: 13 آبان منافع دشمنان را زیر سئوال برده و اجازه نمی‌دهد تا دشمنان به اهداف خود برسند که ضروری است با حضور در اجتماع استکبار ستیزی بار دیگر هیمنه استکبار را شکست.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر