logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۳۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

تسریع اجرای طرح تکاپو در استان زنجان باید در اولویت باشد/ حضور بخش خصوصی سبب کاهش بیکاری می‌شود

تسریع-اجرای-طرح-تکاپو-در-استان-زنجان-باید-در-اولویت-باشد-حضور-بخش-خصوصی-سبب-کاهش-بیکاری-می‌شود-

استاندار زنجان گفت: حضور پررنگ سازمان‌های خصوصی سبب کاهش بیکاری می‌شود و باید حضور دستگاه‌های خصوصی در کارگروه تخصصی اشتغال هدف‌گذاری شود.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری شامگاه سه‌شنبه در جلسه کارگروه اشتغال، اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال "سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" است، باید در ایجاد اشتغال در استان و افزایش تولید نسبت به گذشته بهتر عمل کنیم.
وی ابراز کرد: تیم خوبی در مجموعه فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند و استفاده از این مجموعه باید در کارگروه تخصصی اشتغال مورد بررسی قرار گیرد و باید مهارت آموزی را در جامعه گسترش داد.
استاندار زنجان گفت: حضور پررنگ سازمان‌های خصوصی سبب کاهش بیکاری می‌شود و باید حضور دستگاه‌های خصوصی در کارگروه تخصصی اشتغال هدف‌گذاری شود.
درویش امیری با اشاره به اینکه ظرفیت فنی و حرفه‌ای در استان زنجان یک ثروت علمی است عنوان کرد: ظرفیت فنی و حرفه‌ای در استان بسیار مطلوب است و امروزه شاهد آن هستیم که فارغ‌التحصیلان رشته‌ها برای اندوختن مهارت به فنی و حرفه‌ای مراجعه می‌کنند.
وی به اجرای روند طرح تکاپو در استان زنجان اشاره و عنوان کرد: طرح تکاپو در سالی که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است باید روند سریعی داشته باشد.
استاندار زنجان با اشاره به حضور بخش خصوصی قسمت‌های مختلف دولتی در کارگروه اختصاصی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی باید در کارگروه تخصصی اشتغال حضور داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی باید از منابع مالی که در اختیار آن‌ها قرار دارد برنامه‌های خود را ارائه دهند اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید اعلام کنند با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارند چه برنامه‌ای برای اشتغال استان دارند.
وی گفت: امسال یک هزار و پانصد میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای توسعه مناطق روستایی و ایجاد اشتغال انجام شده است.//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر