logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۲۶۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان در بازدید از موج رسا مطرح کرد؛

رسانه‌ها در حل مشکلات، بخش خصوصی را یاری کنند/ بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان ربطی به تحریم‌ها ندارد

رسانه‌ها-در-حل-مشکلات،-بخش-خصوصی-را-یاری-کنند-بسیاری-از-مشکلات-تولیدکنندگان-ربطی-به-تحریم‌ها-ندارد
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با تاکید براینکه رسانه‌ها با انعکاس مشکلات بخش خصوصی را یاری کنند گفت: بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان ارتباطی با تحریم‌ها ندارد.

به گزارش موج رسا; رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان زنجان امروز به مناسبت روز خبرنگار در دفتر موج رسا حضور یافته و با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

علی یگانه فرد در این دیدار با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در حل مشکلات بخش خصوصی و تولیدکنندگان بسیار تاثیرگذار هستند اظهار کرد: رسانه‌ها مشکلات واحدهای تولیدی را در جهت حمایت از تولید منعکس کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه درست است که کشور ما با مشکلات تحریم‌ها مواجه است اما خیلی از مشکلات ارتباطی با تحریم‌ها ندارد افزود: کشور ما سرمایه‌های زیادی دارد و ظرفیت‌های بسیار زیادی در کشور ما وجود دارد که با اتکا به توان و ظرفیت‌های داخلی به راحتی می‌توان به خودکفایی کامل رسید.

وی با بیان اینکه مشکلات ما به بحث مدیریتی برمی‌گردد ادامه داد: بخش کشاورزی در استان زنجان یکی از ظرفیت‌های مهم و بزرگ استان زنجان محسوب می‌شود که استفاده از این ظرفیت‌ها هیچ ارتباطی با تحریم‌ها ندارد.

یگانه‌فرد با تاکید براینکه الگوی کشت در تولید محصولات کشاورزی ما وجود ندارد و این موضوع به عدم مدیریت برمی‌گردد و درست نیست که این مشکلات را به تحریم‌ها نسبت دهیم ابراز کرد: مدیریتی در تولید محصولات کشاورزی ما وجود ندارد به همین خاطر تولید ما متناسب با نیاز بازار نیست.

 بازدید از موج رسا

بازدید از موج رسا

بازدید از موج رسا

بازدید از موج رسا

بازدید از موج رسا

بازدید از موج رسا

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر