logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۲۵۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان زنجان:

توصیه‌های مقام معظم رهبری باید مورد توجه دولت جدید باشد

توصیه‌های-مقام-معظم-رهبری-باید-مورد-توجه-دولت-جدید-باشد-
رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان زنجان گفت: فساد موجود در کشور با انتخاب مدیران لایق و پاکدست و توصیه به انتخاب افراد پاکدست از سوی مدیران اجرایی کشور قابل حل است تا زمینه فساد خیزی از بین برود.

 حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: مقام معظم رهبری در مراسم تنفید رئیس جمهور کشور بیاناتی را فرمودند که باید مورد توجه دولت در تشکیل کابینه و ادامه روند فعالیت مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم تنفیذ حکم ریاست جمهوری با دست مبارک مقام معظم رهبری کشتی شکسته در وضعیت نامناسب کشور را به طرف ساحل امن هدایت کند، افزود: در مراسم تنفیذ حجت‌الاسلام رئیسی با توجه به سابقه درخشان ایشان به عنوان طرفدار انقلاب، مستضعفین و ولایت، این توصیه‌ها برجسته بود.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: حجت‌الاسلام رئیسی از جنس مردم و توصیه مقام معظم رهبری به ایشان درست کردن وضعیت معیشت مردم و ارتقای جایگاه پول ملی بود تا مردم احساس آرامش و امید کنند چرا که کشور ما دارای ظرفیت‌های بیشماری است که از آنها استفاده نشده است.

وی گفت: در حال حاضر نیروهای نظامی سپاه و ارتش در وضعیت قابل افتخاری قراردارند و به همین دلیل دشمن تا به امروز نتوانسته در مقابل نظام اسلامی قد علم کند.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان زنجان ادامه داد: کشور وضعیت مناسبی برای رشد و تعالی دارد که آقای رئیسی با توجه به توانمندی خود می‌تواند با انتخاب کابینه مومن، فعال و جهادی کشور را به سمتی هدایت کند که همگان راضی بوده و در منطقه نیز بتواند حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی با بیان اینکه مطلب قابل توجه در حکم تنفید مقام معظم رهبری حمایت و تایید رئیس جمهور تا زمانی است که در مسیر ولایت و خدمت قرار دارد که این نشان می‌دهد مقام معظم رهبری با کسی رودربایستی ندارند و با دوستدادان دین، ایمان و خدا دوست بوده و اگر کسی در این مسیر نتواند حرکت کند با کسی عقد اخوت نبسته است.

وی افزود: امیدواریم حجت‌الاسلام رئیسی در انتخاب کابینه دقت لازم را کرده و افراد کاردان، مومن و جهادی را انتخاب کنند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: فساد موجود در کشور با انتخاب مدیران لایق و پاکدست و توصیه به انتخاب افراد پاکدست از سوی مدیران اجرایی کشور قابل حل است تا زمینه فساد خیزی از بین برود. 

رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر اکثر ادارات در کشور وضعیت خوبی ندارند و افراد پاکدست سرکار نبوده بلکه افراد سود جو و مفسد از فرصت استفاده می‌کنند که باید پاکسازی انجام شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر