logo
امروز : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۱۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

۱۰ هزار رای در انتخابات شورای شهر زنجان شمارش نشده است/ نباید حقی از کسی ضایع شود

۱۰-هزار-رای-در-انتخابات-شورای-شهر-زنجان-شمارش-نشده-است-نباید-حقی-از-کسی-ضایع-شود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اخذ ۱۰ هزار رای به صورت دستی در شهر زنجان گفت: ۱۰ هزار رای در شورای شهر زنجان شمارش نشده است.

به گزارش موج رسا; علی وقف در جمع خبرنگاران با اشاره به اعتراضات نامزدهای شورای شهر زنجان به نتیجه انتخابات اظهار کرد: با تمام احترامی که به تک تک منتخبین شورای شهر داریم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم اما علی الظاهر این روندی که در انتخابات وجود داشته جای بحث و تامل دارد.

وی با بیان اینکه نباید حق نامزدهای دیگر ضایع شود، عنوان کرد: دو موضوع وجود دارد که به طور یقین باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار رای به صورت دستی اخذ شده است، افزود: این تعداد رای که به صورت دستی نوشته شده شمارش نشده است که با توجه به صراحت قانونی حتما باید به هر نحوی رایی که گرفته می‌شود، شمارش شود.

وی با تاکید بر اینکه عدم شمارش آراء دستی مخالف با آئین‌نامه‌های اجرایی انتخابات است، گفت: نکته دوم این است که تعداد آرا در بیشتر صورتجلسات نوشته نشده است.

وقف‌چی با بیان اینکه به گفته برخی نامزدهای شورای شهر در ۸۰ درصد صورتجلسات تعداد آراء نوشته نشده است، ابراز کرد:  این دو مورد از مواردی است که دوستان هیئت نظارت و هیئت اجرایی باید به آن توجه کنند و یک بررسی مجدد نیز صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه ۱۰ هزار رای دستی حتما باید شمارش شده و در نتیجه اعمال شود، افزود: نامزدها این انتظارات را دارند و ما نیز به عنوان نماینده مردم از هیئت نظارت، هیئت اجرایی و فرماندار زنجان درخواست داریم به این موارد رسیدگی کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید حقی از کسی ضایع شود، اظهار داشت: علاوه بر بحث‌های دیگری که وجود دارد اما عمده درخواست نامزدهای شورای شهر زنجان همین دو مورد است.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر