logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۱۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
جای خالی ایجاد اشتغال در افتتاح امروز وزیر صنعت؛

افتتاح شرکت عایقهای الکتریکی پارس پس از 12 سال فعالیت/ اقدام نعمت‌زاده تعجب کارگران را هم برانگیخت

افتتاح-شرکت-عایقهای-الکتریکی-پارس-پس-از-12-سال-فعالیت-اقدام-نعمت‌زاده-تعجب-کارگران-را-هم-برانگیخت

نعمت‌زاده در حالی شرکت عایقهای الکتریکی پارس را افتتاح کرد که این واحد تولیدی 12 سال پیش راه اندازی شده است.

به گزارش موج رسا; اجرای طرح شرکت عایقهای الکتریکی پارس که از شرکت‌های زیر مجموعه ایران ترانسفو است از سال 83 آغاز و در سال 86 راه‌اندازی شده است، این واحد تولیدی از همان سال نخست راه اندازی با حدود 270 کارگر آغاز به کار کرده است.

محصولات تولیدی شرکت عایقهای الکتریکی پارس دارای تکنولوژی منحصر بفرد بوده و در صنایع برق و الکترونیک مورد استفاده قرار می‌گیرد، این شرکت در زمینی به مساحت 37643 متر مربع و زیربنای 16283 متر مربع فعالیت دارد.

به گفته تعدادی از کارگران مشغول در این واحد حدود 20 یا 30 نفر نیز از سال 86 تا به امروز تعدیل نیرو صورت گرفته و هم اکنون شرکت عایقهای الکتریکی در شهرک صنعتی شماره یک زنجان به کار خود ادامه می‌دهد.

یکی از کارگران متعجب شرکت عایقهای الکتریکی پارس از اینکه وزیر صنعت قرار است چه چیزی را افتتاح کند در گفت‌وگو با موج رسا گفت: من از پرسنل شرکت عایقهای الکتریکی پارس هستم و این شرکت چند ساله که داره کار میکنه، جناب وزیر چی رو میخاد افتتاح کنه؟

سعید تقیلو مدیرعامل شرکت عایقهای الکتریکی پارس در گفت‌وگو موج رسا با بیان اینکه این شرکت وابسته به گروه ایران ترانسفو است، اظهار کرد: ما در حال حاضر 300 نفر پرسنل در این واحد تولیدی داریم.

وی در مورد این سوال که آیا ظرفیت اشتغال این واحد افزوده شده که وزیر صنعت برای افتتاح این واحد تولیدی به زنجان سفر کرده است، گفت: تمامی افراد از گذشته در این واحد مشغول بودند و فقط ما مکان خود را تغییر داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت عایقهای الکتریکی پارس در حالی از طرح توسعه این شرکت خبر می‌دهد که در این طرح توسعه به تعداد پرسنل این شرکت اضافه نشده است.

وی افزود: ما از اواخر بهمن ماه در مکان جدید خود مستقر شده‌ایم و نمی‌شود گفت که اکنون اشتغالزایی جدیدی در این واحد صورت گرفته است چرا که نفرات جدیدی در این واحد استخدام نکرده‌ایم.

با توضیح بیشتر تقیلو مشخص شد که هیچ افزایش اشتغالی صورت نگرفته و وزیر صنعت برای افتتاح مکان جدید شرکت عایقهای الکتریکی به شهرک صنعتی شماره یک رفته است.

محمد قربانلو مسئول روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در پاسخ به این سوال که وزیر صنعت قرار است چه چیزی را در شرکت عایقهای الکتریکی افتتاح کند، گفت: در گذشته این شرکت در سوله‌های کوچک کار خود را انجام می‌داد که اکنون این سوله‌ها در یک مکان مشخص تجمیع شده است.

وی با بیان اینکه شرکت عایقهای الکتریکی پارس برای اینکه در آینده برای طرحهای توسعه دچار مشکل نشود در جنوب شهرک صنعتی مستقر شده است، عنوان کرد: ماشین آلات جدید این شرکت در محل جدید مستقر شده است.

قربانلو با بیان اینکه محصولات این شرکت متنوع است، خاطرنشان کرد: در واقع این شرکت جدیدا راه اندازی نشده و فقط واحدهای خود را در یک جا مستقر کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دستگاه‌های جدیدی به این شرکت اضافه شده تا محصولات بهتری به خارج صادر شود در پاسخ به این سوال که این دستگاه‌ها چه تعداد بوده است، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

افتتاح دوباره واحدهای تولیدی موضوعی است که در دولت یازدهم بارها اتفاق افتاده که این بار اقای وزیر صنعت برای افتتاح واحدی به زنجان آمده که 12 سال با همان میزان تولید و کارگر به کار خود ادامه داده است.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر