logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۱۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خبرداد

گازرسانی به بیش از 18 هزار و 800 واحد مسکن مهر در استان زنجان/ 49 درصد از خانوارهای روستایی ماهنشان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند

گازرسانی-به-بیش-از-18-هزار-و-800-واحد-مسکن-مهر-در-استان-زنجان-49-درصد-از-خانوارهای-روستایی-ماهنشان-از-نعمت-گاز-طبیعی-بهره‌مند-هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به عملیات گازرسانی به واحد‌های مسکن مهر در استان زنجان گفت: در حال حاضر به 18 هزار و 800 واحد مسکن مهر در استان زنجان گاز رسانی انجام شده است.

سيد سعيد عسگريان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در مجموع عملکرد گازرسانی به پروژه های مجتمع مسکونی مهر در سطح استان زنجان، شامل 81 پروژه است اظهار کرد: اين تعداد شامل 18 هزار و 80 واحد مسکونی در سطح استان زنجان است.

وي ابراز کرد: عملکرد گازرسانی به پروژه های مسکن مهر خود مالکی که بصورت پراکنده در سطح شهرهای استان احداث شده اند، در آمار اعلام شده، مد نظر قرار نگرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه با اشاره به عملیات گاز رسانی در شهرستان ماهنشان اظهار کرد: بیش از 60 درصد خانوارهای شهری و روستایی شهرستان ماهنشان نعمت از گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه جمعیت 40 هزار و 312 نفری شهرستان ماهنشان، معادل 4 درصد از جمعیت کل استان را تشکیل می‌دهد، گفت: با گازرسانی به 2 شهر ماهنشان و دندی، شاهد بهره‌مندی 100 درصـدی خانوار شهری شهرستان ماهنشان از نعمت گاز طبیعی هستیم.

عسگریان افزود: از 124 روستای این شهرستان، 52 روستا بهره‌مند از گاز طبیعی بوده و عملیات گازرسانی در 42 روستای دیگر، تداوم دارد.

وی با اعلام اینکه نرخ خانوار روستاهای بهره مند از گاز طبیعی شهرستان ماهنشان، 49 درصد است، ابراز داشت: با بهره برداری از طرح های گاز رسانی در دست اجرا، این میزان به 86 درصد افزایش می یابد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان اجرای 48 کیلومتر خط انتقال گاز، 44 هزار و 528 کیلومتر شبکه ‌تغذیه و توزیع گاز، نصب 6 هزار و 704 علمک در شهرستان ماهنشان را از دیگر اقدمات این شرکت در ارائه خدمات به مشترکین و هم استانی‌های عنوان کرد.

وی گفت: شرکت گاز استان زنجان در شهرستان ماهنشان به 2 هزار و 946 مصرف کننده شهری خانگی، 3 هزار و 687مصرف کننده روستایی، 415 مصرف کننده تجاری و 6 واحد صنعتی خدمات ارائه می کند.

///ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر