logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۰۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان خبرداد

کشف بيش از 19 كيلو‌گرم‌، مواد مخدر از نوع ترياك در زنجان

کشف-بيش-از-19-كيلو‌گرم‌،-مواد-مخدر-از-نوع-ترياك-در-زنجان

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان  از كشف 19 كيلو 600 گرم مواد مخدر از يك سوداگر مرگ در زنجان خبر‌داد.

سرهنگ كردلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعاليت يك نفر در امر تهيه و توزيع مواد مخدر مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقيقات خود دريافتند اين متهم قصد دارد محموله موادمخدر را بوسيله يك دستگاه سوار پرايد به يكي از شهرستان هاي استان انتقال دهد.

وی با اشاره به اينكه عمليات دستگيري اين متهم آغاز و با تشكيل 6 اكيپ از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان و شهرستان طارم و زنجان به اجرا درآمد بیان کرد: مأموران موفق شدند متهم را در محور زنجان- خرمدره شناسايي و دستگير كنند.

کردلو با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسي دقيق  از اين خودرو 19 كيلو  600 گرم ماده مخدر از نوع ترياك كه در داخل كوله پشتي متهم جاسازي شده بود كشف كردند، گفت : اين متهم  با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.

وی با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بي شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت هاي پليس  مي تواند گام موثري در برخورد با  قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد. 

كشف كالاي قاچاق در زنجان

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان همچنین از كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش تقريبي يك ميليارد و 500 ميليون ريال توسط ماموران انتظامي شهرستان ايجرود خبر‌داد.

وی گفت: ماموران انتظامي شهرستان ايجرود، هنگام كنترل خودروهاي عبوري در داخل شهر حلب به سه دستگاه خودرو ، مشکوک شدند و خودرو ها را براي بررسي دقيق متوقف کردند.

کردلو افزود: دربازرسي از اين خودروها تعداد چهار هزارو 338 ثوب انواع البسه، دو هزارو 880 جفت كفش ، 80 بطري چهار ليتري نرم كننده لباس ، 109 هزارو 500 عدد قرص ماشين ظرفشويي و 105 عدد انواع لوازم بهداشتي فاقد مدارک گمرکي کشف شد.

وی با اشاره به دستگيري و معرفي رانندگان اين خودروها به مرجع قضائي، گفت: برابر بررسي انجام شده، ارزش تقريبي محموله هاي کشف شده بالغ بر يك ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با بيان اينكه موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ويژه در دستور کار پليس  قرار دارد واين فرماندهي با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچيان كالا و ارز برخورد خواهد كرد.تصريح كرد: مبارزه جدي با پديده شوم قاچاق كالا و ارز نيازمند يك عزم ملي است و همه بايد احساس مسئوليت كرده و با جديت پاي كار باشند.

وی در پايان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند تا پليس در اسرع وقت با هنجارشكنان برخورد قاطع و قانوني داشته باشد.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر