logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۰۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

عزم و اراده ملی با حضور در انتخابات جلوه پیدا کرد/ رقابت ها به رفاقت تبدیل شود

-عزم-و-اراده-ملی-با-حضور-در-انتخابات-جلوه-پیدا-کرد-رقابت-ها-به-رفاقت-تبدیل-شود-

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت، گفت: عزم و اراده ملی با حضور در اننتخابات جلوه پیدا کرد.

به گزارش موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، افزود: مردم با حضور خود در انتخابات حماسه ای بزرگ را رقم زدند.

وی با اشار به خلق حماسه 40 میلیونی در انتخابات ریاست جمهوری این دوره، اظهار داشت: مردم برای لبیک به بیانات رهبری در این انتخابات شرکت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه همه نامزدهای انتخابات باید برای آبادانی کشور دست در دست هم دهند، گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، رقابت ها باید به رفاقت ها تبدیل شود.

آیت االه خاتمی چهار موضوع مشارکت حداکثری، رقابت های انتخاباتی، امنیت و سلامت انتخابات 29 اردیبهشت را از مهم ترین موضوعات بر شمرده و تاکید کرد: باید برای توسعه کشور تلاش کرد.

وی در ادامه به تلاش کارگران شهرداری در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورهای شهر اشاره و تصریح کرد: جا داشت در حد تشکر از آنها قدردانی شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: باید برای بهبود اقتصاد، اشتغالزایی و حمایت از تولید داخل تلاش شود.

وی در پایان به سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی اشاره و تاکید کرد: قرارداد فروش تسلیحات نظامی برای مقابله با ایران تا حدی اسفناک بود که روزنامه های آمریکایی نیز در مقابل آن سکوت نکردند.//ا

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر