logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۰۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه قنادان استان زنجان:

قیمت زولبیا و بامیه در هر کیلو ۵۰۰ تومان گران شد/ بازرسی‌های مستمر اتحادیه قنادان زنجان در ماه رمضان

قیمت-زولبیا-و-بامیه-در-هر-کیلو-۵۰۰-تومان-گران-شد-بازرسی‌های-مستمر-اتحادیه-قنادان-زنجان-در-ماه-رمضان

رئیس اتحادیه قنادان استان زنجان از افزایش ۶ درصدی قیمت زولبیا و بامیه خبر داد.

رسول محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش ۶ درصدی قیمت زولبیا و بامیه نسبت به سال گذشته اظهار داشت: قیمت زولبیا و بامیه در هر کیلو ۵۰۰ تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه زولبیا و بامیه به صورت مخلوط ۹.۵۰۰ تومان خواهد بود، ابراز کرد: زولبیا خالص کیلویی ۱۰ هزار تومان و بامیه نیز به خالص ۹.۵۰۰ تومان خواهد بود.

رئیس اتحادیه قنادان استان زنجان گفت: قیمت نان چایی«چای چورکی» نیز آزاد بوده و قیمتی برای آن تعیین نشده است.

وی با بیان اینکه از همشهریان عزیز درخواست می‌کنیم غیر از قنادی‌ها از جای دیگر خرید نکنند، افزود: تجربه سالهای گذشته نشان داده که کیک‌پز، کلوچه‌پز و سوپرمارکت‌ها نیز اقدام به فروش زولبیا و بامیه کرده‌اند اما درخواست ما این است که مردم به غیر از قنادیهای از جای دیگری خرید نکنند و مرکز بهداشت نیز با این موارد برخورد کند.

محمدی با تاکید بر اینکه قنادهای‌های مجوز دار مورد تایید ما هستند، خاطرنشان کرد: تولید زولبیا و بامیه در یک مکان غیراستاندارد و غیرمجاز و  انتقال آن به سوپر مارکت‌ها سبب می‌شود سلامت مردم نیز به خطر بیفتد.

وی بیان کرد: درخواستی که از مرکز بهداشت داریم این است اجازه فروش زولبیا و  بامیه را سوپر مارکت‌ها و مکانهای دیگر را ندهد.

رئیس اتحادیه قنادان استان زنجان اظهار داشت: بازرسان اتحادیه در کنار بازرسان تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت به صورت مستمر در ماه مبارک رمضان بازرسی‌های خود را انجام خواهند داد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر