logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۰۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
حماسه حضور/

میرزاپور: هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد/ به کارگیری ۳۵۰۰ ناظر در استان زنجان

میرزاپور:-هیچ-مشکلی-در-روند-برگزاری-انتخابات-وجود-ندارد-به-کارگیری-۳۵۰۰-ناظر-در-استان-زنجان

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری استان زنجان روند برگزاری انتخابات در استان زنجان را خوب توصیف کرد و گفت: هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد.

به گزارش موج رسا; حسین میرزاپور امروز با حضور در ستاد انتخابات استان و در جمع خبرنگاران با اشاره به روند برگزاری انتخابات در استان زنجان اظهار کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات در استان زنجان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بازدیدهایی از شهرستانهای مختلف استان انجام شده است، خاطرنشان کرد: همه چیز در روال عادی خود سپری می‌شود و تا این لحظه مشکلی وجود ندارد.

رئیس هیئت نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای خاطرنشان کرد: مردم استان زنجان از نخستین دقایق آغاز انتخابات بر سر صندوقهای رای حضور یافته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه این حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای ناامیدی دشمنان را به دنبال خواهد داشت، گفت: ملت همیشه در صحنه و با بصیرت ایران با حضور پرشور خود اقتدار کشور را افزایش خواهند داد.

میرزاپور با اشاره به استفاده از ۳۵۰۰ ناظر در استان زنجان تصریح کرد: ناظران در تمامی مناطق استان زنجان وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند و از این جهت هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی در پایان با بیان اینکه مردم در وقت باقیمانده نیز حضور حماسی خود را ادامه خواهند داد، عنوان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری مردم برنده اصلی این انتخابات هستند و به طور یقین این حضور حماسی به نفع کشور و نظام خواهد بود.

 //س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر