logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۹۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
اختصاصی موج رسا/

جامعه روحانیت مبارز استان زنجان از حجت‌الاسلام رئیسی حمایت کرد

جامعه-روحانیت-مبارز-استان-زنجان-از-حجت‌الاسلام-رئیسی-حمایت-کرد

جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با صدور بیانیه‌ای از حجت‌الاسلام رئیسی حمایت کرد.

به گزارش موج رسا; جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با صدور بیانیه‌ای با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوقهای رای، حجت‌الاسلام رئیسی را کاندیدای اصلح تشخیص داد و از وی حمایت کرد.

متن این بیانیه که به صورت اختصاصی در اختیار خبرنگار موج رسا قرار گرفت به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بیانیه جامعه روحانیت مبارز زنجان

با درود بروان پاک و پر فتوح امام راحل(ره) و شهدای عالیقدر ایران اسلامی و آرزوی سلامتی و عزت و سرافرازی برای رهبری معظم و مقتدر نظام علوی، بار دیگر امت غیور و وفادار ایران سربلند در آزمون سرنوشت‌سازی قرار گرفته است. یقیناً  اقتدار نظام و خرسندی ارواح پاک امام و شهیدان و امیدواری و شادکامی دوستداران انقلاب اسلامی در حضور حماسی مردم شهید پرور در پای صندوق‌های اخذ رای رقم خواهد خورد. لذا از امت غیرتمند و حماسه‌ساز استان زنجان دعوت می‌شود با حضور چشمگیر و دشمن شکن خود در پای صندوق‌های اخذ رای برای چندمین بار علاقه مندان به اسلام عزیز را شاد و دشمنان کوردل را ناامید نمایند.

 در این راستا جامعه روحانیت زنجان طبق وظیفه دینی و اجتماعی به تبعیت از جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت تهران در انتخابات ریاست جمهوری ضمن احترام به همه کاندیداهای محترم با عنایت به صداقت، تدین و شایستگی قابل تحسین، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی را اصلح دانسته و رای خواهد داد.

جامعه روحانیت زنجان

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر