logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۹۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه موقت تهران:

دولت آینده باید برای اداره کشور برنامه داشته باشد/ بیکاری در جامعه بیداد می‌کند

دولت-آینده-باید-برای-اداره-کشور-برنامه-داشته-باشد-بیکاری-در-جامعه-بیداد-می‌کند

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دولت آینده باید برای اداره کشور برنامه داشته باشد، گفت: باید دید چه کسی از سابقه درخشان برخوردار بوده و با ولایت است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله کاظم صدیقی یکشنبه شب در جمع مردم زنجان با بیان اینکه باید به فکر قیامت بود و با دست پر به آنجا رفت اظهار کرد: انواع کارهای خیر به عنوان عبادت برای ما توصیه شده و همه کارها باید به نیت خداوند متعال باشد، یکی از کارها نماز اول وقت است که انسان را متحول می‌کند.

وی با تاکید بر نقش‌آفرینی در عرصه‌های سیاسی و به مبارزه با فساد تصریح کرد: این درست نیست که دائما نماز بخوانیم و عبادت کنیم و کاری به عرصه سیاسی نداشته باشیم چرا که آن چیزی که ما از امام علی(ع) و امام حسین(ع) آموختیم مبارزه با فساد است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت: چرا باید حرفی نزنیم و کاری به آن نداشته باشیم در حالی که قرار بود در این سند به دختران معصوم ما آموزش‌هایی را بدهند که مناسب آنها نیست.

وی به رواج ازدواجهای سفید در کشور به خصوص تهران یادآور شد: دختر و پسرانی در تهران بدون اینکه عقدی کرده باشند با هم زندگی می‌کنند و اینگونه فسادها جامعه را فراگرفته است.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به گسترش ربا در جامعه اضافه کرد: در حالی که بیکاری در جامعه بیدا می‌کند و فقر کرامت انسانی را از بین می‌برد اما عد‌ه‌ای پشت میزنشین کار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه باید این حرفها را گفت: امیرالمومنین علی(ع) و امام حسین(ع) به دنبال ریشه کن کردن فساد آمدند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه و وظیفه مردم برای شرکت در این انتخابات اظهار داشت: همه ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم و در این راستا قدم نخست حضور در پای صندوقهای رای است.

وی با بیان اینکه رای به جمهوری اسلامی بیعت کردن با امام زمان(عج) است، ابراز کرد: مردم باید بیدار بوده و فریب وعده‌ها را نخورند، باید درست انتخاب کرد و دید چه کسی از سابقه درخشان برخوردار بوده و با ولایت است نه اینکه ببنیم بی بی سی چه می‌گوید.

وی با تاکید بر اینکه دولت آینده باید برای اداره کشور برنامه داشته باشد، افزود: نباید نسبت به مسائل بی‌تفاوت باشیم، یعنی بنشینیم تا یک بلایی بیاید و بعد دنبال چاره‌جویی باشیم.

 امام جمعه موقت تهران وظیفه منتظران  واقعی امام عصر(عج) را مبارزه با فساد عنوان کرد و گفت: امام زمان(عج) برای ریشه کن کرردن فساد خواهد آمد و با مفسدان هیچ گونه سازشی ندارد، پس منتظران واقعی باید چنین باشند.

وی با اشاره توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ و توان هسته‌ای ایران خاطرنشان کرد: ما که رآکتور 20 درصد راه انداخته بودیم اما چرا باید در همین برجام در سه درصد 15 سال درجا بزنیم در حالی که دنیا به پیش می‌رود.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در برجام و بی‌نتیجه بودن این توافق‌نامه در وضعیت زندگی و دیگر  حوزه‌ها از جمله حوزه‌های بین‌المللی بیان کرد: آمریکا پس از برجام پول‌های ما را بلوکه و ساختمان ما را مصادره کرد از طرفی تهدیدات را بیشتر کرده است.

وی با اشاره به پافشاری عده‌ای بر نتیجه‌بخش بودن برجام تصریح کرد: برجام چنین نتیجه‌‎ای داشت اما عده‌ای هنوز می‌گویند برجام کارهای بسیاری کرده و زندگی‌ها را آباد کرده است.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه نباید مقابل دشن کوتاه آمد به تجربه لیبی و عراق نیز اشاره کرد و گفت: قزافی کوتاه آمد اما آیا لیبی در وضعیت خوبی قرار دارد یا اینکه صدام به چه سرنوشتی دچار شد؟ پس اینطور فرض نشود اگر کوتاه بیاییم آنها جنگ را کنار می‌گذارند بلکه کوتاه آمدن سبب می‌شود تا آنها بیشتر مسلط شوند.

وی با اشاره به تاثیر روحیه شهادت طلبی در ترس دشمن از جمهوری اسلامی ابراز کرد: جدیت و روحیه شهادت طلبی مردم ایران دشمن را ترسانده و باید همین روحیه حفظ شده و با آن با دشمن برخورد کرد.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر