logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۹۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی:

سیاست خارجی باید موجب افزایش امنیت و کاهش نرخ بیکاری شود/ دشمن به دولتی حمله می کند که مانند بنی صدر ترسو باشد/رئیسی روزنه فساد را می داند

سیاست-خارجی-باید-موجب-افزایش-امنیت-و-کاهش-نرخ-بیکاری-شود-دشمن-به-دولتی-حمله-می-کند-که-مانند-بنی-صدر-ترسو-باشد-رئیسی-روزنه-فساد-را-می-داند-

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی گفت: اگر سیاست خارجی در داخل دیده شود باید امنیت، رفاه، آسایش، بزرگ شدن سفره مردم، کم شدن نرخ بیکاری مشاهده شود.

به گزارش موج رسا; علی نیکزاد در جمع مردم زنجان در مسجد جامع این شهر، با گرمیداشت یاد و خاطره شهداو غواصان دریا دل زنجانی، شهید شهریاری به عنوان شهید علمی،اظهار داشت: یاد و خاطره زنجان قهرمان حسینی که یکی از بزرگترین افتخارات کشور همین پایتخت شور و شعور حسینی بودن زنجان است، گرامی میداریم.

وی با طرح این سئوال که چرا انتخابات برگزار و برخی افراد خود را در معرض انتخاب قرار می دهند،؟افزود: انقلاب اسلامی به عنوان حکومت جدید به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

 رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه شهدای بسیاری تقدیم نظام اسلامی شده است،افزود: استقلال از نوع سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و فنی توسط امام خمینی (ره) در کشور ایجاد شد.

نیکزاد با بیان اینکه اگر قرار بود این انقلاب که توسط امام شکل گرفت نتواند از حق مظلوم در برابر ظالم دفاع کند،به چه دردی می خورد،افزود:اگر قرار بود با انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی خم شویم و دولتی سند ننگین20 30 را امضا کند، برای چه انقلاب کرده ایم.

وی با بیان اینکه این انقلاب برای استقلال در همه عرصه ها ظهور کرد، افزود: دومین هدف انقلاب اسلامی آزادی بود که باید به آن در حد قوانین توجه شود.

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی یکی دیگر از اهداف حکومت انقلابی بود تا در ظرف اسلام و مردم سالاری دینی فعالیت های نظام اسلامی دنبال شود.

نیکزاد با بیان اینکه اسلام و مسلمان بودن را با افتخار، اعتقاد و عزت انتخاب کرده ایم،افزود: دولت افرادی را به روستاها می فرستد که اگر رای ندهید از یارانه محروم شده و به وضعیت روستای شما رسیدگی نمی شود،رای جمع می کند.

وی ادامه داد: اگر واقعا معتقد هستیم که  قطار دولت در ریل انقلاب اسلامی حرکت می کند باید رای دهیم،افزود: اما اگر به این رسیدیم که استقلال،آزادی،جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی ما در اثر فعالیت های این دولت دچار خدشه شده است، باید تصمیم دیگری گرفته شود.

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی ساده زیستی و عقلانیت را از ویژگی های کارگزار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: باید دقت کنیم که از بین این افراد چه کسی به این ویژگی ها نزدیکتر است.

نیکزاد با اشاره به سخن روحانی در خصوص اینکه کربلا میدان مذاکره بود،افزود: واژه هایی همچون اسلام رحمانی نیز تحریف اسلام بود چرا که اسلام همواره به دنبال عزت مسلمانان است.

وی خاطرنشان کرد: عدالت محوری از دیگر ویژگی های کارزار است در حکومت عدالت محور اینگونه نمی شود که یک نفر نمی تواند وام 5 میلیون تومانی بگیرد و یکی دیگر وام میلیاردی با درصد صفر می گیرد.

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی بیان داشت: ساده زیستی، عقلانیت، معنویت،عدالت محوری، استکبار ستیزی و ولایتمداری باید ویژگی کاندیدای اصلح باشد.

نیکزاد با اشاره به اینکه دولت خود را موفق در سیاست خارجی می داند، خاطرنشان کرد:ادامه سیاست خارجی باید در سیاست داخلی دیده شود.

وی گفت:درصورتی که سیاست خارجی در داخل دیده شود باید امنیت، رفاه، آسایش، بزرگ شدن سفره مردم، کم شدن نرخ بیکاری مشاهده شود که اگر اینگونه نبود،باید تصمیم دیگری گرفته شود.

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: در سال 1392 کشور دچار تهدید بود یا اوباما برای رهبری نامه مینوشت که راه حلی برای مذاکره با ایران پیدا کند.

نیکزاد با اشاره به اینکه بالاترین فیض، قدرت و مدال شهادت است،بیان داشت: ما جنگ طلب نیستیم، دشمن به دولتی حمله می کند که مانند بنی صدر ترسو باشد.

وی با بیان اینکه در سال 92، ایران بیست و نهمین کشور دارای بالاترین آمار بیکاری بود،افزود: امروز در این زمینه در رتبه 16 قرار داریم.

 رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی گفت: در حال حاضر 18 هزار واحد صنعتی و تولیدی در کشور تعطیل است.

نیکزاد با اشاره به اینکه در ایران مشکل تولید کاشی و سرامیک نداریم، افزود: یا باید صادرات پیگیری شود یا مسکن در کشور راه بیفتد تا وضعیت اقتصاد تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد: این دولت عده ای را کاسبان تحریم معرفی کردند در حالی که 80 درصد در اثر سوء مدیریت موجب شد تا تحریم ها برداشته نشود.

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه دولت پول یارانه ها در جیب می گذارد و می گوید شب پرداخت یارانه ها، شب عزا است،افزود: باید از دولت پرسید که این پول ها چه می شود.

نیکزاد با اشاره به اینکه مگر قرار نبود 10 میلیون گردشگر 4 میلیون شغل در کشور ایجاد کند،افزود: نهاد خانواده نیز در اثر اقدامات دولت در معرض تخریب قرار گرفته است.

وی گفت: دولت 130 هزار میلیارد تومان فقط به تامین اجتماعی بدهکار است و مابقی بدهی های دولت نیز بسیار زیاد است.

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی بیان داشت:اگر اقتصاد وضعیتش خوب بود هیچ گاه مقام معظم رهبری در چند سال گذشته به اقتصاد تاکید نمی کردند.

نیکزاد ادامه داد: روحانی گفت بیکاری را حل و اجازه نمی دهم بیکار به بیکار بدهکار تبدیل شود،کارخانه ها باید با 100 درصد ظرفیت کار کرده و کلید تدبیر هر قفلی را باز می کند.

وی با اشاره به اینکه روحانی در تبلیغات خود گفت که در دولت آینده در خصوص بخش خصوصی سند مدون در نظر گرفته ام،گفت: باید امروز از بخش خصوصی پرسید که در چه وضعیتی قرار دارند.

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: حجت الاسلام رئیسی دارای زندگی اشرافی نبوده و دارای ویلا و خانه در جاهای مختلف کشور نیست.

نیکزاد با بیان اینکه همسر آقای رئیسی استاد دانشگاه است و این سخن که با بانوان مخالف است در گفتمان وی جایگاهی ندارد،افزود: رئیسی روزنه فساد را می داند و 32 سال در مسند قدرت بوده و مورد وثوق مقام معظم رهبری است.

وی افزود: در دولت حجت الاسلام رئیسی حقوق نجومی و سفره های رنگی خبری نبوده و دغدغه دولت کار و کرامت کار است.

نیکزاد با بیان اینکه رئیسی بیشتر از اینکه شخصیت قضایی باید شخصیتی فرهنگی است،افزود: دولت کار و کرامت به دنبال رفع مشکلات واقعی کشور است.

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در زنجان نیز در این برنامه اظهار داشت: اینکه گفته می شود زنجان شهر اصلاحات است،درست نیست، اگر ما حرکت کنیم مردم نجیب و انقلابی پایتخت شور و شعور حسینی و شهر غواصان دریا دل همواره خود را در صحنه نشان داده اند.

وی ادامه داد: هر کس اگر به گزینه اصلح حجت الاسلام رئیسی رسیده است، تبلیغات وی را انجام دهد.

 طاهری خاطرنشان کرد: مردم نسبت به جریان حاضر خوشبین نیستند و باید تلاش کنیم با تبلیغ چهره به چهره در دوره اول با حجت الاسلام روحانی خداحافظی شود.

وی رفع مشکلات محرومان و جوانان را از برنامه های حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد و گفت: باید شاخص های انقلابی گری در جامعه تبیین شود.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر